|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Som sagt hvis din HDD Recorder ikke kan sættes op til at modtage PAL B/G så har du kun den mulighed med at bruge en video som tuner og tilslutte den via en A/V indgang.
![]() |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
PfAn ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 125 |
![]() |
Den ER sat til PAL B/G, og det lyder aldeles rædsomt!!!
|
|
Per Andersen
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Så er der næsten kun en mulighed tilbage, og det er at der er en fejl på din optager.
![]() |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
PfAn ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 125 |
![]() |
Det lykkedes mig at finde et userforum for Auvion PVR 1001x (og Sigmatek 800): http://auvion.tapgo.de/. Her fremgår det, at problemet er kendt (og har været det længe), at man stadig håber/tror, at en firmwareopdatering vil kunne løse problemet. Jeg tvivler dog. mvh per |
|
Per Andersen
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5307 |
![]() |
Det er muligt at din video skal optage for at holde sig tændt, men det gælder ikke alle mærker. Min egen Funai stereo video skal bare tændes og stå på den ønskede kanal, der behøver ikke være bånd deri. Mvh JørgenT |
|
![]() |
|
![]() |
Jo, hvis vi taler om 1 kanal behøver videoen bare at være tændt, men hvis jeg skal optage fra 2 kanaler må jeg skifte kanal på videoen. Og kan jeg kun gøre det ved at optage på videoen samtidig.
|
|
Per Andersen
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |