|
defekt produkt |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Bygone
Guld medlem Oprettet: 04-September-2006 Sted: Kolding,Denmark Status: Offline Point: 973 |
Funktioner
Tak(0)
|
Frishop kunne ikke gøre noget, det var forudbestemt fra Bosch side at alt skulle sendes direkte til dem i tilfælde af defekt, og til deres ros havde de en side klar til klargøring og udprintning af pakkelabel. Bare træls med et helt nyt og ubrugt produkt at skulle vente så længe på at den vil blive ombyttet... Og til alle de kloge hoveder, dette er min første dremel, havde den ude af pakken da jeg modtog den og tændte den, men da den virker på alt fra 0-15000rpm så lagde jeg ikke mærke til defekten før jeg tog den i brug som tidligere beskrevet. |
|
Kasper_J
Guld medlem Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2813 |
Funktioner
Tak(0)
|
Synes ikke du er blevet behandlet urimeligt, men det er jo aldrig sjovt at vente.
|
|
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4114 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg må sige, at jeg kan ikke se at der er net at komme efter.
De har ret til at udbedre fejlen indenfor en rimelig tid, dvs. i reglen indenfor 3 til 4 uger. |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |