recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung BD-P1000
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSamsung BD-P1000

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2007 kl. 20:16
Nej Cutler - det skal virke over HDMI. Der er en fejl et eller andet sted. Har du prøvet mit forslag med at tage stikkene ud, afbryd strøm osv. ?Fremgangsmåden står formentlig i din manual ifm at sætte anlægget til.
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Cutler Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 27-April-2007
Point: 46
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2007 kl. 21:02

Jeg har prøvet at afbryde strøm, tjekket kabler osv. uden resultat.

Hvis jeg kobler afspilleren til min alm. stereoforstærker med et phonokabel virker det fint. Det må vel betyde at lyden på afspileren et sat korrekt op?

Så kan det næsten kun være kabel, indstillinger på tv eller at Samsung og Pioneer ikke rigtigt kan sammen.

Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2007 kl. 21:16
Jamen lyden til din din forstrækker er jo analoge signaler går jeg ud fra. HDMI vil normalt arbejde sammen uanset forskellige fabrikater.
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Cutler Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2007 kl. 21:23
Jeg giver dig ret i at det burde virke, men det gør det ikke. Som jeg ser det er sidste mulighede at kablet er defekt.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2007 kl. 21:38

Ja og hvis det ikke er tilfældet, så gør som én foreslog, tag Samsungen med til en bekendt, og prøv den af dér.

Og i givet fald så returner spillen, og få/prøv en anden. Det skal dæleme være i orden - du har betalt for at det skal være i orden.

Held og lykke med det 

Til top
agger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Maj-2005
Point: 1222
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2007 kl. 02:25

hej

er det ikke bre fordi du har valgt at lyden skal gå til din forstærkere og så ikke kommer til tv?????, skal du så ikke bare vælge på afspiller at det skal være lyd til tv.

hilsen agger

Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Point: 8643
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2007 kl. 13:58
Prøv evt. også en anden HDMI indgang, da der på mit Pioneer er forskel på
hvad de to HDMI indgange kan håndtere lydmæssigt.
Til top
Cutler Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2007 kl. 16:23

Jeg har et ældre PDP-434HDE hvor der kun er én HDMI-indgang, så det er desværre ikke løsningen.

Kan det være fordi det er en tidligere version af HDMI der er i mit tv? De burde vel være kompatible?

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu