|
Clone CD alternativ? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 30 ![]() -- ![]() Oprettet: 17-Juli-2013 Status: Offline Point: 1328 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det har jeg prøvet, men så bevarer jeg ikke den originale titel status 1til 1. Nu hører det dog til sjældenhederne, at jeg har behov for en direkte kopi - men er det 1 til 1, så er der altså nogle CD'er som driller lidt.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 30 ![]() -- ![]() Oprettet: 17-Juli-2013 Status: Offline Point: 1328 |
Så har jeg modtaget de billige Mediarange fra eBay på 100
min. 900MB. På trods af fejlmelding og advarsel, så har jeg prøvet Nero,
som dog meldte pas ved start! Samme fejlmelding ved 100 min. 900 MB Her en melding via CloneCD: Image passer ikke til CD’en! Ledig plads: 807MByte (79:57.74 Min.Sec.Fra) Påkrævet plads: 821MByte (81:21.69 Min.Sec.Fra) Hvad vil I vælge? Forsøg at overbrænde Brænd indtil slutningen af det brændbare medie |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Den fejlmelding virker ikke korrekt. Hvis det er 900MB CDére du har købt, så burde der være mere end 807MB ledig.
Kan det tænkes, at det er dit drev som ikke kan tage skiverne?
|
|
![]() |
|
DrageMester ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1660 |
Mig bekendt skal man altid "overbrænde" når man skal ud over de 79:59 (703MB) også på 90min og 99min CD-R medier; på disse medier er der så rent faktisk plads til at overbrænde, hvis drevet også er i stand til det.
|
|
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
|
|
![]() |
|
Jeg tør ikke bruge den noname brænder der er i computeren - jeg bruger primært mit eksterne Blu-ray drev. Det en Asus SBW-06D2X-U Mere her: https://www.asus.com/dk/Storage_Optical_Drives/SBW06D2XU/ Kom bare med bud, om det kan klare opgaven, uden at brænde sammen? ![]() Noget andet er, om skiven
kan læses bagefter på andre CD afspillere med den overmængde? Redigeret af tonice25 - 24-Juni-2015 kl. 13:26 |
|
![]() |
|
Nå jeg tog chancen med mit Asus Blu-ray drev. Og da Nero melder pas inden start, så prøvede jeg CloneCD. Jeg valgte overbrænding. Alt gik godt til afslutning. Men da der så kom en slutfejlbesked om fejl i brænding, så tjekkede jeg afspilningen. Og desværre er første CD uden de sidste 4 sange på kopien.
- Jeg tror ikke, der er mere at gøre med at kopiere 1 til 1. Så jeg vælger at spare mine sidste CD'er til anden kopiering. Men musikbranchen har sikret sig lidt overfor kopiering ved visse CD'er. Jeg må desværre nøjes med at rippe dem der ikke kan kopieres 1 til 1.
![]() |
|
![]() |
|
Her er producentens svar:
Hejsan
Dette begränsas inte av hårdvaran i brännaren utan i er mjukvara, det är tyvärr inte all mjukvara som klarar detta eller har funktionen för vad som förr i tiden kallades för "overburn" Best Regards Daniel ASUS Nordic Technical Support Department |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |