|
Samsung skærm gik ud og er død? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Det er selvfølgelig rigtigt. Hvis man giver en 1.500-2.000 kr. for en skærm og den holder i 2-3 år, så er det vel også OK, eller sådan tænker mange vel i dag.
Jeg synes bare det er vildt at jeg ikke har set nogen tegn på at den var ved at stå af, og pludselig så sker det bare. Men der må vel være et eller andet som er brændt sammen, eller hvad ved jeg.
|
||
|
||
![]() |
||
quarkir ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1562 |
|
Hvorfor havde du forestillet dig at der skulle komme tegn på at den var ved at stå af? Stort set alle de elektriske ting, der er gået i stykker hos mig, er "bare" holdt op med at virke ![]() |
||
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
||
![]() |
||
LeChuck ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-April-2011 Status: Offline Point: 174 |
|
Min forrige Dell skærm kom også bare med et enkelt "pop" som farvel. Den holdt dog otte år, hvilket er cirka en tusse i udgift pr år.
Den var dog moden til udskiftning et par år før, da hvid var blevet til lysegul.
|
||
![]() |
||
Rasmusdc ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
|
du kan nogle gange skille den ad tjekke om der er nogle lytter der "sveder" eller er "expanderet" i toppen, hvis ja, så bestilt et par nye (koster ikke alhverden) og igang med loddekolden, et fix som tit kan gøres for en 10-15kr..
samsung er ikke specielle her, samsung har bare en svaghed på lytterne, så det er det der går, andre skærme dør med paneler og andet, hvor det er væsentligt dyrere. har endnu at et samsung tv har givet op på det, har dog skiftet lytter på en ven´s M86 40" men den er seriøst også ved at være gammel. |
||
![]() |
||
Jwin ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2008 Sted: København, DK Status: Offline Point: 757 |
|
"Det plejer den ikke at gøre" sagde bonden, da hesten døde foran ploven. ![]() Redigeret af Jwin - 15-April-2015 kl. 19:44 |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 33 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 996 |
|
![]() Redigeret af Japer - 22-Oktober-2016 kl. 20:33 |
||
![]() |
||
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
|
Haha Japer, jeg håber dit fjernsyn holdte, og Bayern fik smæk, så sikke en dejlig CHL aften!
Men ja, jeg kan ikke være mere enig med dig i hvad du skriver. Det er sgu noget svineri, og da specielt hvis det er "planlagt".
|
||
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19562 |
|
I gamle dage var alt også meget dyrere......... I 1992 betalte jeg 10.000 kroner for et 26" billedrørsfjernsyn i rimelig god kvalitet. Omregnet til nutidspriser vil det svare til 15.000 kroner. Hvor mange tror du vil betale 15.000 for et 25" tv i dag? Klaus |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |