|
Strøm til grafikkort |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Tommy Sørensen ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Maj-2015 Status: Offline Point: 7 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej tak for alle de gode svar det bliver en ny strømforsyning på ca 500W
og køber det fra samme som grafikkort Det skal ikke bruges til at spille med, men se foto i 4k format fra min droner har et nyt Samsung skærm der kan vise i 4k.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Øhhhhh, så du ikke hvad der blev skrevet tidligere? Der kan være problemer med at skifte strømforsyning. CPU'en er for bovlam til at du kommer til at kunne udnytte det nye grafikkort ordentligt o.s.v.
M.v.h. |
|
![]() |
|
Roland ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
Ifølge guru3d.com's review kræver grafikkortet mindst en 500W strømforsyning !
Så prisen på kortet + en ny god og "stærk" PSU og evt. et nyt bundkort + CPU. Tja - så løber det op !
Så er det lige før, det bedre kan betale sig, at købe en helt ny PC. Hvor alle de forskellige HW-enheder kører optimalt sammen.
Der er heller ikke meget fidus i, at købe et godt grafikkort når resten af systemet er sløvt.
Jeg vil anbefale, at du lige tænker dig om endnu en gang, inden du du smider penge efter et kort, som når alt kommer til alt - ikke giver dig nogen væsentlig forbedring.
But it's up to you. Redigeret af Roland - 15-Maj-2015 kl. 04:54 |
|
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
De skriver flere steder på nettet at AMD R7 240 grafikkortet understøtter 4k opløsning i 30 Hz. Det burde da være rimeligt til at se billeder og video fra din drone. En anden mulighed kunne være at lade dit tv hente billederne fra din computer over netværket.
|
|
![]() |
|
Tommy Sørensen ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Maj-2015 Status: Offline Point: 7 |
Hej det kan det ikke i 4K kan ikke opdater hurtig nok, og mit TV er ikke til 4K
Men jeg kan godt se film på mit Samsung skærm til 4K hvis man køre filmen gennem først i Movie Maker men så ser man ikke filmen i 4K og ikke i den høje opløsning der er meget forskel på klarhed i 4K står det bare kniv skarbt.
|
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Hmm, så du vil: Opgradere dit gfx kort, (samt indkøb af ny strømforsyning, omkring 5-600watt), for at remuxe en 4K film, så det kan afspilles på din skærm? Eller har jeg misforstået? |
|
![]() |
|
Hej ja
Nu har jeg læst alle svar. også at mit gamle grafikkort kan køre i 4K opløsning og 30hz Så vil jeg spørge hvordan kan det så dette hvordan indstiller man så grafikkort til dette dette som er i PC. I bruger måske ikke 4K Nu har jeg fået 27 forskellige svar på dette at det er gammel PC langsom mm. Men skriv så hvordan man får det gamle grafikkort og Pc til at køre i 4K uden alle disse svar at det er noget stor man vil købe. Redigeret af Tommy Sørensen - 15-Maj-2015 kl. 15:15 |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Sæt din 4K (30hz) monitor til, så burde det spille. Hvis ikke, så kan det måske skyldes, at din monitor ikke understøtter 4K i 30hz.. Jeg ved det ikke. Men det er/burde ikke være nogen kunst, hvis dit gfx kort og monitor snakker samme "sprog"/opløsning+frekvens. EDIT - Du skal bruge HDMI porten eller Display porten. Du får sandsynligvis ikke 4K ud af DVi porten, og slet ikke VGA porten. Redigeret af Kandersen - 15-Maj-2015 kl. 15:43 |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
det skal være mindst hdmi 1.4a eller displayport, ingen andre porte er i stand til at føre 4K signal ud af computeren.
|
|
![]() |
|
Hej tak for alle svar har fundet en løsning på dette og det virker
med det nye grafikkort og støre strømforsyning.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |