|
Tak Samsung |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Forfatter | |
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg synes sarkasmen træder fint igennem uden brug af ukvemsord. Jeg synes i det hele taget det er en træls udvikling, at folk i stigende grad bruger øgenavne og ukvemsord når man vil beklage sig over ét eller andet. Det gavner intet, og slet ikke éns egen sag, da ens kritik bliver taget mindre seriøst hvis man ikke fremfører den seriøst.
|
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Helt enig med Otto, at man bør formulere sig ordentligt.
Til gengæld har jeg en rimelig forståelse for, at nogle gange er tingene (sagen) så indlysende tåbelig, så det er svært at abstrahere fra, så man netop kan opfører sig ordentligt. Den her sag er efter min mening en af dem. Jeg vil dog alligevel anbefale, at man snakker/fremføre sin mening ordentligt. Til oprindelig skribent. Som en anden også er inde på, så er din sag mellem dig og din forhandler. At Samsung i det her tilfælde er gået ind og ydet en service, det ændre ikke ved, hvem der har ansvaret. Er du utilfreds med Samsung´s service, (hvilket jo er indlysende, at du er/skal være), så skal du derimod henvende dig til forhandleren. Det er i orden du har taget den første dialog med Samsung, men jeres enighed er ophørt. Så står sagen mellem dig og forhandlerne. Proceduren er simpel og som også før beskrevet. Kontakt sælger/forhandler med det du er utilfreds med, forklar dem at du ikke kan blive enig med Samsung. Hvis sælger fortsat mener, at det er en sag mellem dig og Samsung, så ser sagen helt anderledes ud. (Det vil faktisk nok være det bedste der kunne ske, næst efter at få skiftet dit panel, for den del vil de få ualmindelig svært ved at argumentere for).
|
|
![]() |
|
wicca ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 506 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Forbrugerombudsmanden mente ikke, at han/hun havde tid til at tage sagen mod Samsung op.
Så hvad....nu har jeg vel så bare tabt og står tilbage med et klart ringere tv end før det gik i stykker. Øv øv øv. Er nok bare blevet den erfaring rigere, at jeg ikke skal gå efter Samsung og deres lavere priser igen. ![]() Her er indsat et billede af skærmen i sort tilstand. ![]() |
|
![]() |
|
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der er lavet en standard iso som producenterne må overholde. På nedennævnte link ses denne. Et andet sted på siden kan man finde de forskellige producenters retninglinier. Også Samsung. Desuden er det ikke ligegyldigt hvor på skærmen pixelfejlen befinder dig.
http://www.dustinhome.dk/page/1306/pixelfejl-tft-skrme/ |
|
![]() |
|
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
http://www.dustinhome.dk/page/1306/pixelfejl-tft-skrme/
omkring pixelfejl ved bestemte producenter |
|
![]() |
|
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
http://www.dustinhome.dk/page/1322/pixelfejl-tft-skrme-iso/?groupSet=8&mgroup=4380
Linket til mit skrevne kl 16.33 kom ikke helt med |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |