|
Kan det være rigtigt – Philips nægter at udføre lo |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | |
Bongo50000 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Januar-2007 Sted: Hjoerring Status: Offline Point: 123 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er der sket noget nyt i sagen
|
|
![]() |
|
jsmidt ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 118 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Update og afslutning:
Sagen har fortsat status 3 (ud af 6) hos Konkurrence og forbrugerstyrelsen - men sagen er afsluttet. Dette indikerer meget godt forløbet ![]() Philips har indviliget i at reparere dock - men ikke at forlænge garanti, tilbagebetale mit gebyr til Konkurrence og Forbrugerstyrelsen for at indgive klage over manglende overholdelse af Philips forpligtelser til at reparere osv. Docken er sendt til Philips og er returneret hertil - velfungerende. Philips har i forløbet kommet med følgende udsagn (citat): "Philips kan ikke fremskaffe forbrugerens faktura, den leveres fra Philips kort tid efter produktet bliver købt, i form
af en download. Dette bliver oplyst til forbrugeren. Philips tilbyder ikke at opbevarer faktura for forbrugerne. "Forbrugeren skal huske på at det er ikke Philips der ikke har gemt sin købsbevis, det blev tilgængelig for forbrugeren da han købte sit produkt." Jeg noterer blot at "sædvanligvis" er et ord med så meget elastik at det er useriøst! I mit tilfælde kan jeg blot konstatere, at jeg har talt med Philips hotline af flere omgange – og de har ikke accepteret ordrebekræftelse, kontoudtog fra bank mv. De har henholdt sig til det faktum, at jeg ikke havde en faktura! En faktura som ikke er tilgængelig for download efter 9 måneder - en faktura som ikke er tilsendt på e-mail eller med varen - men som har været (jf. Philips) tilgængelig for download i en periode(?). Jeg noterer at Philips aldrig har anført, at faktura skal downloades inden for X dage. Philips - det er useriøst og uprofessionelt! I har endegyldigt mistet en forbruger. /Jesper |
|
![]() |
|
Romer ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 105 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg må lige korrigere dig, de har mistet 2 forbrugere!
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja jeg skal heller ikke lægge kr i en virksomhed med sådan en ringe moral og iøvrigt behandler deres betalende kunder så ringe, når man får problemer med deres produkter.
Redigeret af rhsin - 17-Marts-2013 kl. 16:00 |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
Lars_M ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-November-2011 Sted: København, DK Status: Offline Point: 177 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Puha, det er godt nok dårlig stil..
|
|
LG 50PK760N, Marantz NR-1403, Creek Evolution 5350, Aune X1 Dac, Elac BS-203.A, XTZ 99W10.16, Audiovector center plus diverse bokse..
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |