|
Telia 4G og kontrakt |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
quarkir
Guld medlem Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1562 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg kan kun være enig, men sælgeren skal "bare" nå sit mål og lader til at være ret ligeglad med hvordan det nås....
|
||
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
||
kkandler
Bruger Oprettet: 07-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 85 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er det også i visse tilfælde og man har 14 dages fortrydelsesret med mindre det er ens firma der har takket ja til "tilbuddet". Se linket AnyFellow har indsat ovenfor. Man bliver klogere hver dag. Så hvis i har et firma, pas på telefonsælgere!
|
||
Samsung ES7005 46"
|
||
kkandler
Bruger Oprettet: 07-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 85 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja. Sælgeren sagde også "Du må jo også tage fejlkøbet lidt på dine skuldere. Vi gennemgik kontrakten sammen og du syntes det lød fint.". Selvfølgelig har jeg lavet en bommert, ingen tvivl om det. Der er bare noget der hedder kundeservice, tilfredse kunder, kunden har altid ret osv. Det bruger Telia vist ikke...
|
||
Samsung ES7005 46"
|
||
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4718 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej. Jeg mener det er Teleankenævnet du skal have fat i. Som jeg læser dit indlæg er du blevet lovet det samme som du har nu og er så senere blevet klar over at det var UDEN MMS. Jeg har gode erfaringer med dem. Da jeg fik regning efter den dato, hvor mit abonnement var udløbet. Hilsen Carsten.
|
||
kkandler
Bruger Oprettet: 07-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 85 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ok. Prøver dem også. Jeg kan ikke sige at jeg blev lovet direkte at det var det samme abonnement. Sælgeren sagde at der var "150 minutters taletid, fri telefoni indenfor firmaet, 500 mb data, fri SMS". Jeg studsede bare ikke over at der ikke var inkluderet MMS før det var for sent.
|
||
Samsung ES7005 46"
|
||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du kan jo ikke gå ud fra noget er en selvfølge, snarere tværtimod. Også derfor jeg smækker røret på hvis der er en sælger i den anden ende. Jeg skal sgu nok selv sige til hvis der er noget jeg mangler.
|
||
kkandler
Bruger Oprettet: 07-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 85 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Præcis. Det har jeg også lært nu. Jeg kan til enhver tid gå ind og købe de samme produkter til samme pris. Sælger fik det dog til at lyde som at han "lige kunne gå med til" at jeg fik en router med for 1 kr. Han havde også "lige talt med chefen" og kunne give 12 mdrs. HBO Nordic med. Hehe. Begge dele er inkluderet hvis jeg selv går ind på deres hjemside. Krejlere er hvad de er.
|
||
Samsung ES7005 46"
|
||
DiscomanDK
Guld medlem Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1422 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Enig..
Dog tror jeg sgu den er svær at komme igen på, hvis du har trykket accepter. Men, hvis jeg var dig ville jeg alligevel sende en klage til firmaet. Du har indgivet en mundlig klage til den person der har solgt det til dig. Han er sikkert ligeglad med, hvad du syntes om Telia og deres metoder. Han får ikke sin provision eller når sit mål, hvis han lader dig annullere kontrakten. Derfor er han ikke til at hugge og stikke i. Hvis du derimod henvender dig til deres klage e-mail så tror jeg der kan komme skub i tingene. Hvis du skriver på en pæn og sober måde at du føler dig lidt snydt, og det er du ked af da du altid har haft sådan et godt forhold og ikke mindst holdning til Telia. Det er vigtigt du i denne mail ikke hidser dig op eller på nogen måde ligger det op så den pågældende der skal besvare mailen taber ansigt, hvis han giver dig ret. Man ser tit at folk truer med bål og brænd, hold dig for god til det da det ofte kan skabe en mod reaktion hos klage behandleren. Folk tænker ofte "Hvis jeg nævner teleankenævnet så bliver de nok bange og giver mig ret" Ofte er det lige omvendt da klage behandleren så godt kan blive sådan lidt spids..
|
||
kkandler
Bruger Oprettet: 07-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 85 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Rigtig god idé. Det prøver jeg. Prøver at få dem til at annullere telefonabb. i det mindste. Alternativt skifte det til et privatkundeabb. med MMS der er billigere.
Mange tak for hjælpen til alle :) |
||
Samsung ES7005 46"
|
||
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er rigtigt træls for at sige det på Jysk.
Opsig hele lortet med det samme.
Kan du ikke undvære MMS må du betale ekstra.
Og du kan jo trække skidtet fra som drift omkostninger. Brug kræfterne på at drive din virksomhed og lad det være en lærestreg.
PS. Har selv prøvet lignende med annonce sælgere da jeg drev virksomhed.
|
||
kkandler
Bruger Oprettet: 07-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 85 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er så sandt som det er sagt. Skriver lige er lille brev til dem alligevel. Har fået kode til HBO og 4G routeren er på vej. Hvis ydelsen på 4G forbindelsen er så god som lovet hjælper det lidt på den bitre smag i munden.
|
||
Samsung ES7005 46"
|
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |