|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
|
Er der i det mindste blevet lavet en FBI Warning i High Def? På DVD ligner det noget som er sourcet fra et gammelt VHS bånd... |
||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
||
![]() |
||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8643 |
![]() |
|
Så er det vist mange år siden du har set NTSC film. Den normale FBI warning på blå baggrund og med FBI logo ser da fint ud på DVD - og jo, der er også HD udgaver.
PS: Jeg tvivler stærkt på at trailers (der kan skippes) får folk til at downloade, da folk gerne downloader film, som lige er kommet i biografen - måske i en eller anden dårlig udgaver. Men så kan de jo sige, at de har "set" filmen. Redigeret af lunddal - 12-Juni-2007 kl. 06:03 |
||
![]() |
||
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
|
Jeg ser nu NTSC hver uge, også med FBI warnings. Med nærmere eftertanke tænker jeg nok på nogle rulleteksterne efter filmen (altså ikke filmens rulletekster), hvor der på 3-4 sprog henvises til en eller anden ophavsretslig konvention fra 1977. Det ser VHS-agtigt ud med skygger.... |
||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
||
![]() |
||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8643 |
![]() |
|
Ja, det er Stockholm? konventionen, og den er ret gammel
![]() Jeg har også set den før en film enkelte gange. |
||
![]() |
||
![]() |
|
I øvrigt starter en del film med det samme uden trailers og menuer, og
Disney er også slemme på VHS og DVD. |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
![]() |
|
Jeg forstod aldrig hvorfor der var DVD'er der startede filmen uden først at vise menuen, men på HD DVD og Blu-ray er jeg glad for det, fordi menuerne ofte er ret gode, og de jo virker på samme tid som filmen kører.
|
||
![]() |
||
Jesper Nielsen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2004 Sted: Danmark Status: Offline Point: 134 |
![]() |
|
Jeg vil vil lige følge op med et link hvor der står lidt om HDi.. |
||
Jesper Nielsen
|
||
![]() |
||
HansHenrik ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 162 |
![]() |
|
Tak for det fine link. Sloganet øverst på siden siger det hele: "This isn't someday. This is now. This is HD DVD" :) |
||
![]() |
||
Jesper Nielsen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2004 Sted: Danmark Status: Offline Point: 134 |
![]() |
|
Ja! Jeg har lige bestilt Blood Diamond, glæder mig til at se hvordan web conctent kommer til at virker. Selvom jeg tror det bliver sparsomt her i starten.. Edit* Købt på HD DVD, men det man jo klar over når man snakker web content.. Redigeret af Jesper Nielsen - 17-Juni-2007 kl. 15:20 |
||
Jesper Nielsen
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |