recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ødelagt Pickup
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ødelagt Pickup

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Benjamin7 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Marts-2007
Sted: 8740,Denmark
Status: Offline
Point: 1755
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjamin7 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2014 kl. 14:40
Hvis du kommer omkring 8740 og skal have det hele afsted, så har jeg en afspille du kan låne.. en ældre Rega, men bestemt ikke dårlig.
Så har du da lidt du kan høre dine plade på indtil du kommer i bund i alt dette :(

Hilsen

Benjamin D. Simonsen
8740 - Brædstrup
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Point: 4909
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2014 kl. 14:41
Tror nok min tålmodighed ville være brugt op.

Jeg vil finde en anden butik der kan vurdere sagen.

Nu ved jeg ikke om det er en kædebutik, der har forsøgt med reparationen. Hvis det er ville jeg gå til øverste top og forelægge dem sagen.

Har selv haft succes på den måde med et citroen værksted.(jeg skal aldrig mere have en fransk bil)
Til top
hunt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-April-2007
Point: 520
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hunt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2014 kl. 17:39
Oprindeligt skrevet af Benjamin7 Benjamin7 skrev:

Hvis du kommer omkring 8740 og skal have det hele afsted, så har jeg en afspille du kan låne.. en ældre Rega, men bestemt ikke dårlig.
Så har du da lidt du kan høre dine plade på indtil du kommer i bund i alt dette :(

Tak for tilbuddet, men det er ikke min eneste pladespiller. Dog er det efterhånden langt den dyreste... 
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu