|
Told osv |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3841 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Med så lille en margin er skal der jo ikke meget udsving på kursen til at den kommer over - går den så går den vel
![]() Der er jo også folk der tager P-bøde fra forruden og flytter den over på bilen der holder ved siden af.....
|
|||
![]() |
|||
![]() |
|||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10476 |
||
Lyder mærkeligt. Hvornår er Post Danmark begyndt at opkræve told?
Flemming
|
|||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|||
![]() |
|||
rasmusvn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Oktober-2008 Sted: Odense N Status: Offline Point: 826 |
||
De gør det vel på vegne af Skat?
Jeg har oplevet, at "breve" = rør med gicleer deklarerert med en deklareret værdi af $15 gik igennem uden problemer. Kommer der gebyr, moms eller told på, er det en kamp uden lige, hvis der skal ændres noget som helst. |
|||
![]() |
|||
bbrauner ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Oktober-2012 Status: Offline Point: 81 |
||
Aner ikke hvem der i praksis udfører arbejdet men jeg skulle igennem postdanmark for at rette fejlen.
|
|||
![]() |
|||
huntiedk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2006 Sted: København Ø, DK Status: Offline Point: 725 |
||
Skotland er heldigvis via Storbritanien med i EU, så der kan du bare bestille løs... Der er ingen toldbehandling ![]() |
|||
Øst, vest, ::1 bedst
|
|||
![]() |
|||
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3841 |
||
Det er moms du typisk betaler. Told grænsen ligger på omkring 1100,-
|
|||
![]() |
|||
![]() |
|||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6676 |
||
Jeg troede egentlig at der kom punktafgift på whisky - men jeg er sluppet indtil nu. Men så er det bare med at bestille.
Redigeret af Brixen - 24-Juli-2013 kl. 16:59 |
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
![]() |
|||
HenrikH ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 733 |
||
Du er "sluppet", fordi du selv er forpligtiget til at kontakte SKAT og meddele, at du har importeret Whiskey og gerne vil have lov at betale spiritusafgiften
![]() Det er PostDanmark, der står for det praktiske vedr. fortoldning og kontrol af overholdelse af 80 kr's grænsen på vegne af skat. Sikkert fordi, de jo alligevel håndterer pakkerne. Det kan også være UPS, GLS osv., hvis pakkerne håndteres af dem.
|
|||
mvh
Henrik |
|||
![]() |
|||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6676 |
||
Det er kun en enkelt flaske af gangen, jeg har købt. Fx en speciel Tripple Wood fra Laphroaig. I år har de lavet en Cairdeas 2013, men den var udsolgt samme dag, den blev annonceret, så den fik jeg ikke fat i. |
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
![]() |
|||
huntiedk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2006 Sted: København Ø, DK Status: Offline Point: 725 |
||
Well, I stand corrected
![]() Jeg kan se, at der stadig er specialregler for øl, vin og spiritus. Bøvlet, når alle andre varer kan bestilles i hele EU uden problemer i dag. http://www.eu-oplysningen.dk/spsv/off/alle/doc001/ |
|||
Øst, vest, ::1 bedst
|
|||
![]() |
|||
||
Ja, det er da bøvlet - jeg troede at Postdanmark ville opkræve afgiften ligesom de gør med moms og told. |
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |