recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - svindelfirma
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

svindelfirma

Besvar Besvar Side  <1 345
Forfatter
Besked
zczc Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 398
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zczc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2013 kl. 22:39
Oprindeligt skrevet af AxelM AxelM skrev:

Hvis kanaljen ikke vil fatte at man er "træls" af at have modtaget den forkerte vare må han jo have en venlig henstilling. Jeg ville starte med at google, facebooke, linkedin,....osv.. ham. Sende sms´er til alle de nummer der er på adressen, finde ud af hvem han er i familie med, og sende beskeder til dem, også.. På en eller anden tidspunkt må han da blive led af al den postyr..  Der er da FREE SMS i de fleste abbo. idag..

Altså, tæppebombe ham.. 

Det kan lige så godt være, det er trådstarter, der er en plattenslager, som butikken. Det aner du jo intet om.
Til top
0leDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Januar-2009
Sted: Denmark
Point: 1213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 0leDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2013 kl. 23:06
som jeg skrev inden alt det www. halløj, da det er betalt via paypal så står han rigtig godt som køber. Bare klag til Paypal
Til top
vclarke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-September-2006
Point: 738
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vclarke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2013 kl. 15:50
Citat: zczc

Det kan lige så godt være, det er trådstarter, der er en plattenslager, som butikken. Det aner du jo intet om.

Der kan jeg så oplyse at det med 99,999999% sikkerhed er radiomanden.nu der er plattenslageren, jeg har gået i skole med ham og jeg tror det er ganske umuligt at lave en handel med den mand uden at blive snydt.

Redigeret af vclarke - 12-August-2013 kl. 15:51
Til top
AxelM Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 04-September-2009
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AxelM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2013 kl. 18:27
Oprindeligt skrevet af zczc zczc skrev:

Hvis kanaljen ikke vil fatte at man er "træls" af at have modtaget den forkerte vare må han jo have en venlig henstilling. Jeg ville starte med at google, facebooke, linkedin,....osv.. ham. Sende sms´er til alle de nummer der er på adressen, finde ud af hvem han er i familie med, og sende beskeder til dem, også.. På en eller anden tidspunkt må han da blive led af al den postyr..  Der er da FREE SMS i de fleste abbo. idag..

Altså, tæppebombe ham.. 

Og det er hvad jeg ville gøre hvis det var mig der blev snydt. Blev selv luret i en mobil handel. Og der blev ALLE skyts sat ind. Hans konto blev spærret da jeg ringede til banken og fortalte at der blev svindlet fra den. Og jeg fik den pige som telefonen, hvis navn den uærligt oprettet i, til at lukke den. Ringede til hans far, osv... Og jeg fik pengene tilbage..

Redigeret af AxelM - 12-August-2013 kl. 18:28
Til top
jala Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 15-Maj-2013
Sted: Thyholm
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jala Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2013 kl. 09:20
Oprindeligt skrevet af vclarke vclarke skrev:

Citat: zczc

Der kan jeg så oplyse at det med 99,999999% sikkerhed er radiomanden.nu der er plattenslageren, jeg har gået i skole med ham og jeg tror det er ganske umuligt at lave en handel med den mand uden at blive snydt.

fedt Dead

til alle: paypal ville ikke hjælpe da radiomanden havde sørget for at klagefristen var udløbet inden han blev stille, ganske snedigt.
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Point: 10476
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2013 kl. 09:28

Sende sms´er til alle de nummer der er på adressen, finde ud af hvem han er i familie med, og sende beskeder til dem, også..

Du skal da ikke begynde at belemre hans omgangskreds og familie med ting som han har bedrevet. Så risikerer du at ryge ind i en straffesag.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
AxelM Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 04-September-2009
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AxelM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2013 kl. 14:41
Det kommer da helt an på, om man spørger pænt om han er en svindler, og om de har oplevet lignende med ham. Så længe man ikke truer eller eller sviner ham til. Så kan men vel kun få en løftet finger af politiet.
Til top

Besvar Besvar Side  <1 345

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu