|
svindelfirma |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Forfatter | ||
zczc ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 398 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Det kan lige så godt være, det er trådstarter, der er en plattenslager, som butikken. Det aner du jo intet om.
|
||
![]() |
||
0leDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
|
som jeg skrev inden alt det www. halløj, da det er betalt via paypal så står han rigtig godt som køber. Bare klag til Paypal
|
||
![]() |
||
vclarke ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 738 |
|
Der kan jeg så oplyse at det med 99,999999% sikkerhed er radiomanden.nu der er plattenslageren, jeg har gået i skole med ham og jeg tror det er ganske umuligt at lave en handel med den mand uden at blive snydt. Redigeret af vclarke - 12-August-2013 kl. 15:51 |
||
![]() |
||
AxelM ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
|
Og det er hvad jeg ville gøre hvis det var mig der blev snydt. Blev selv luret i en mobil handel. Og der blev ALLE skyts sat ind. Hans konto blev spærret da jeg ringede til banken og fortalte at der blev svindlet fra den. Og jeg fik den pige som telefonen, hvis navn den uærligt oprettet i, til at lukke den. Ringede til hans far, osv... Og jeg fik pengene tilbage..
Redigeret af AxelM - 12-August-2013 kl. 18:28 |
||
![]() |
||
jala ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-Maj-2013 Sted: Thyholm Status: Offline Point: 9 |
|
fedt ![]() til alle: paypal ville ikke hjælpe da radiomanden havde sørget for at klagefristen var udløbet inden han blev stille, ganske snedigt.
|
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10476 |
|
Du skal da ikke begynde at belemre hans omgangskreds og familie med ting som han har bedrevet. Så risikerer du at ryge ind i en straffesag.
Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
AxelM ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
|
Det kommer da helt an på, om man spørger pænt om han er en svindler, og om de har oplevet lignende med ham. Så længe man ikke truer eller eller sviner ham til. Så kan men vel kun få en løftet finger af politiet.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |