recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kastebold imellem infocare / philips / TDC butik
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kastebold imellem infocare / philips / TDC butik

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Basto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-December-2011
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 533
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2012 kl. 16:23
 En lille update Wink På mandag er det en måned siden mit tv blev afhentet af infocare Angry
TDC city cyd aalborg har rykket hos infocare i fredags . som så har rykket philips for en melding... Og idag onsdag har jeg rykket TDC . som har rykket infocare.. som vil rykke philips for det gyldne og endelige svar !!!!!  Ja man bliver forvirret... Opdaterer løbende

Mvh michael
Til top
Basto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-December-2011
Sted: danmark
Point: 533
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2012 kl. 12:42
Nu er det tid til en update.. ak ja 3 måneder sku der gå før de gav sig.. nu får jeg et nyt tv fra philips... Ca 50 - 60 gange har jeg været i tlf kontakt med infocare/philips/tdc og masser af email´s ..
Utrolig dårlig service fra infocare og philips.. Men go service fra tdc,... Så rådet er stå fast og hold ud .. det er opslidende men hos mig gav det pote i sidste ende.. Og det værste er at sku jeg køre en sag hos forbrugerrådet så ville der være ca ½ års vente tid på at ku tage sagen..

Mvh michael
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Point: 3701
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2012 kl. 13:53
Oprindeligt skrevet af Basto Basto skrev:

Nu er det tid til en update.. ak ja 3 måneder sku der gå før de gav sig.. nu får jeg et nyt tv fra philips... Ca 50 - 60 gange har jeg været i tlf kontakt med infocare/philips/tdc og masser af email´s ..
Utrolig dårlig service fra infocare og philips.. Men go service fra tdc,... Så rådet er stå fast og hold ud .. det er opslidende men hos mig gav det pote i sidste ende.. Og det værste er at sku jeg køre en sag hos forbrugerrådet så ville der være ca ½ års vente tid på at ku tage sagen..

Mvh michael

I og med at det er TDC du har handlet med, og de har ladet der gå 3 måneder, så har jeg svært ved at se den gode service!?!
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu