recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SSD Defekt hvor lang tid må jeg vente?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SSD Defekt hvor lang tid må jeg vente?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Benjamin7 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2007
Sted: 8740,Denmark
Status: Offline
Point: 1755
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjamin7 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: SSD Defekt hvor lang tid må jeg vente?
    Sendt: 02-Maj-2012 kl. 22:08
Hej med jer :)

Hvor lang tid som Forbruger må jeg vente på den disk skal "byttes/rep" under garanti? her er tale om det første 1år garanti

Har leveret en SSD Disk fra Ocz til Bj-trading, og indtil vidre har de brugt snart 2 mdr på at få den bytte (fredag runder vi 2mdr).

Selv samme disk fra min bærbar gik også i stykke dog købt ved Proshop, de fik den om mandagen, og Torsdag havde jeg en ny med posten.


Der er godt nok forskel på kunderne 
Hilsen

Benjamin D. Simonsen
8740 - Brædstrup
Til top
bibihest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1435
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bibihest Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2012 kl. 22:22
Utroligt så mange OCZ diske der er gået i stykker de sidste par måneder. Søger man på nettet finder man rigtig mange her fra 2012. Min egne døde også for 14 dage siden og har fået den byttet ved proshop.

Men til dit spørgsmål. Du burde længe havde hørt noget fra dem. Har du kontaktet dem og bedt dem få gang i sagen? Der er ikke nogen præcis tidsramme, men man sige ofte 3-4 uger max
Til top
Barzog Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 25
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Barzog Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2012 kl. 00:13
Hejsa

Jeg ved godt det ikke hjælper dig i din situation, men det er ofte hurtigere at tage den med producenten.

Jeg havde en defekt vertex 2, udfyldte en RMA på OCZs hjemmeside hvorefter jeg skulle sende disken til Holland. Der gik under en uge, så havde jeg en sprit ny forseglet ssd
Onkyo TX-NR808, Samsung M86-46, B&W 685, HTM61, Dune HD Smart, Ps3, osv.
Til top
The_Unforgiven Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 450
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér The_Unforgiven Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2012 kl. 16:18
Ja du skal sgu ikke vente 2 mdr , den gik ikke med mig.
Max 1 mdr , de kan jo ikke rep den, sløseri.
Og som en anden siger , næste gang , tag den direkte med producent.
 
 
Stein
Til top
kalk23 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 15-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 101
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kalk23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2012 kl. 10:45
Loven siger noget om "inden for rimelig tid" - og der er derfor ikke nogen konkret tidsgrænse.

En måned må dog være smertegrænsen. Hvis den butik du har købt den i ikke kan give dig et klart svar, så tjek p, den butik du har købt den i er en del af E-mærket og klag så til dem. Det har jeg før gjort med succes.

Redigeret af kalk23 - 16-Maj-2012 kl. 10:47
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu