|
Forsikringspraksis ved brand? |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Forfatter | ||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
||
![]() |
||
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
|
Jo det er - du var single ............ dvs kun en person i hustanden, så mit eksempel med singlen holder fint. To voksne og to børn som mit eksempel med hustanden på 4 personer går på kan næppe nøjes med 525.000 - bare konens ting er halvdelen af den sum og ungernes ting - uha .... du har ikke børn kan jeg forstå. Så jeg holder fast i min påstand. Men by all means ..... spar endelige lidt basseører (jeg er ikke provisionslønnet) på indbo-forsikringen og fortryd så bitterligt og lad være med at komme og tude her hvis uheldet er ude og alt brænder men man får kun halvdelen erstattet fordi selskabet med rette gør underforsikring gældende
Redigeret af Stampe - 29-Oktober-2012 kl. 20:29 |
||
![]() |
||
mureren ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Oktober-2005 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 710 |
|
Meget nyttig tråd, jeg har da lige skrevet til GF Forsikring på grund af tråden her, og bedt dem hæve min indbo-sum fra 643.000 til 1.072.000 kr, og det koster dæleme ikke meget ekstra!
Jeg har ikke dyre ting, men der er sgu altid mere end man regner med, det er vel derfor man er så skide fattig til daglig ![]() |
||
Mvh. Mureren
"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!" |
||
![]() |
||
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
|
Jeg kom NETOP med noget brugbart, men når man læser som fanden læser bibelen så kan man kun misforstå.
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Kan vi holde os til topic i denne tråd, please...
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |