|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |||
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2354 |
![]() |
||
Måske fordi billedet er en del større når du bruger en projektor. Fejl og mangler er mere synlige. Det bliver nok svært at finde en forhandler der har en hængende. Der er ikke mange steder hvor de er seriøse med projektorer. Hvis de er seriøse, har de nok noget dyrere hængende. Hvis det lykkedes at finde de billige projektorer hos en forhandler, er billedet ofte indstillet forfærdeligt, med mindre du besøger AV-precision, CSN teknik, eller lign. Du er bedre tjent med at spørge i div. fora om der er en der er flink til at give en demonstration. Redigeret af kaizer - 23-April-2008 kl. 01:42 |
|||
![]() |
|||
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
![]() |
||
HC5000 mener jeg CSN-teknik har liggende. Jeg købte f.eks min der.
den er klart at anbefale.! ![]()
|
|||
![]() |
|||
CSN Teknik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 20-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
||
Du er altid velkommen til at kigge forbi til en demo.
Jeg skulle gerne få de nye BenQ W5000 hjem i denne uge med den nye firmware. De kommer til at ligge på 17.995kr. vejl. Jeg smider også en til test hos recordere.dk når jeg kommer forbi det nordjyske ![]() ![]() |
|||
![]() |
|||
Gerdes ![]() Redaktionen ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 12-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 425 |
![]() |
||
Nok nærmere det midt-/vestjyske |
|||
![]() |
|||
Helskov ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 82 |
![]() |
||
Mht HDMI på Xbox |
|||
-----------------------------
Best Regards |
|||
![]() |
|||
slate ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-August-2007 Sted: Struer, Denmark Status: Offline Point: 589 |
![]() |
||
Nåe, så der skal testes igen.... Benq W5000 med ny firmware |
|||
![]() |
|||
Gerdes ![]() Redaktionen ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 12-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 425 |
![]() |
||
Jeps |
|||
![]() |
|||
Epsi ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Januar-2007 Status: Offline Point: 291 |
![]() |
||
Jeg kan kun anbefale dette motor lærred. Det koster ca. 1800 med motor. Jeg synes kvaliteten er udemærket. Det slog i hvert fald mit IKEA med mange meter. Det kører stille og rolig ned, og stille og rolig op igen. Det er rimelig tungt så det er nogle ok komponenter der bliver brugt. Det er vist noget der bliver lavet i Kina så leveringstiden er ret lang, men det er det værd. De svarer rimelig hurtig på mail, men deres engelsk er ikke så godt. Tjek dem ud. http://exclusiv-home.de/online_shop/index.php?cPath=28 Du kan desuden få en form for adaptor så lærred selv kører ned når du tænder projektoreren. Ren lir! :P |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |