recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ombytning af Onkyo receiver
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ombytning af Onkyo receiver

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
hlrmeister Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 03-Februar-2012
Sted: Skanderborg
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hlrmeister Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ombytning af Onkyo receiver
    Sendt: 03-Februar-2012 kl. 13:25
Jeg er i den uheldige situation at min TX-SR707 blev defekt i September 2011, jeg sender den herefter til servicebroker.dk som er det værksted Onkyo henviser til i Danmark. Receiveren ikke kunne repareres og de skriver at jeg vil få en ny efter aftale med Onkyo.

Nu mere end 3 måneder senere afventer jeg stadig denne ombytning, det skal dog siges at jeg i mellemtiden fik tilsendt en anden receiver, men den var brugt og bar præg heraf, samtidigt med at denne heller ikke fungerede mere en 10 minutter af gangen, så den er returneret.

Hvad gør ?
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2012 kl. 13:35
Kontakt først Servicebroker og hør hvordan sagerne står. Hvis de ikke svarer (tilfredsstillende), kontakt da Onkyo med samme forespørgsel.

BS
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hlrmeister Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2012 kl. 13:49
Jeg har løbende kontaktet servicebroker deres eneste svar er at de afventer nyt produkt fra Onkyo, derudover har jeg haft den danske distributør Matrixmedia koblet på sagen, men da de ikke har service aftaler i DK kan de ikke hjælpe, men mener dog at sagen er helt ude af proportioner.
Til top
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Marts-2007
Point: 4207
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hans j Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2012 kl. 14:29
Hvor har du købt den ?
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hlrmeister Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2012 kl. 14:42
Oprindeligt er den købt hos HarboSound, men de er jo desværre lukket, så nu er det blevet en sag mellem Onkyo, værkstedet og mig.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu