recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvem betaler fragt ved brug af returret?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvem betaler fragt ved brug af returret?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
fhansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1349
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fhansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2012 kl. 13:36
Undskyld opstødet. Blev bare sur over at du kommer ind fra sidelinjen og sætter mig i bås, i stedet for blot at nøjes med, at komme med relevante svar. Jeg respekterer fuldt ud dine meninger i sagen, og det er ikke det jeg brokker mig over. Bare lige for at klargøre dette.
Det eneste jeg ville frem til, var at firmaet sagtens kunne have gjort dette til en succesfuld handel, i stedet for at stå med en utilfreds kunde. Om det er korrekt eller ukorrekt må der jo selvfølgelig være egne meninger om. Jeg syntes bare ikke det lyder som, at firmaet har gjort noget for at prøve at løse det. Både køber og sælger har da et ansvar, det er jeg ikke uenig i, men det betyder ikke at firmaet godt kan være fleksible og hjælpe deres kunder. Men tror vi skal lade den ligge her og undlade at lægge flere ubrugelige indlæg for trådstarter ind i tråden. Enig?
Til top
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Marts-2008
Point: 1924
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thor-thor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2012 kl. 14:52
Oprindeligt skrevet af fhansen fhansen skrev:

Undskyld opstødet. Blev bare sur over at du kommer ind fra sidelinjen og sætter mig i bås, i stedet for blot at nøjes med, at komme med relevante svar. Jeg respekterer fuldt ud dine meninger i sagen, og det er ikke det jeg brokker mig over. Bare lige for at klargøre dette.
Det eneste jeg ville frem til, var at firmaet sagtens kunne have gjort dette til en succesfuld handel, i stedet for at stå med en utilfreds kunde. Om det er korrekt eller ukorrekt må der jo selvfølgelig være egne meninger om. Jeg syntes bare ikke det lyder som, at firmaet har gjort noget for at prøve at løse det. Både køber og sælger har da et ansvar, det er jeg ikke uenig i, men det betyder ikke at firmaet godt kan være fleksible og hjælpe deres kunder. Men tror vi skal lade den ligge her og undlade at lægge flere ubrugelige indlæg for trådstarter ind i tråden. Enig?

Tak for det. Er enig i at begge parter har et ansvar for at finde en fornuftig løsning, men er da egentlig ikke sikker på at trådstarter overhovedet er utilfreds med butikken (at han ikke er tilfreds med skærmen betyder jo ikke at butikken ikke har været ok) 
Men enig, måske ingen grund til at køre videre i diskussionen
Enigheden breder sigSmile 

Til top
fhansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fhansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2012 kl. 15:12
Oprindeligt skrevet af thor-thor thor-thor skrev:

Men enig, måske ingen grund til at køre videre i diskussionen
Enigheden breder sigSmile 

Hæ hæ, så er der da noget vi er enige omLOL
Til top
fhansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fhansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2012 kl. 10:28
Oprindeligt skrevet af ChrisJJ ChrisJJ skrev:

Jeg valgte ikke at bytte. Sagen er den at jeg er meget "overfølsom" overfor backlight bleeding på LCD/LED skærme og jeg valgte blot at returnerer varen, ikke at få den ombyttet.
Mit spørgsmål gik på om jeg eller de skulle betale fragten. Og det har jeg fået svar på - tak for det Smile
TV'et er sendt retur i dag og jeg har selv betalt fragten. Det er bestemt ikke udelukke at jeg handler hos Cinemagic igen. De kan jo ikke gøre for at LG lader et tv gå igennem kvalitetskontrol med den hæftigste backlight bleeding jeg til dato har set Confused

Håber du finder noget bedreWink Beklager den lille spin-off diskussionSmile
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu