|
Hvem betaler fragt ved brug af returret? |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
fhansen
Guld medlem Oprettet: 08-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1349 |
Funktioner
Tak(0)
|
Undskyld opstødet. Blev bare sur over at du kommer ind fra sidelinjen og sætter mig i bås, i stedet for blot at nøjes med, at komme med relevante svar. Jeg respekterer fuldt ud dine meninger i sagen, og det er ikke det jeg brokker mig over. Bare lige for at klargøre dette.
Det eneste jeg ville frem til, var at firmaet sagtens kunne have gjort dette til en succesfuld handel, i stedet for at stå med en utilfreds kunde. Om det er korrekt eller ukorrekt må der jo selvfølgelig være egne meninger om. Jeg syntes bare ikke det lyder som, at firmaet har gjort noget for at prøve at løse det. Både køber og sælger har da et ansvar, det er jeg ikke uenig i, men det betyder ikke at firmaet godt kan være fleksible og hjælpe deres kunder. Men tror vi skal lade den ligge her og undlade at lægge flere ubrugelige indlæg for trådstarter ind i tråden. Enig? |
|
thor-thor
Guld medlem Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for det. Er enig i at begge parter har et ansvar for at finde en fornuftig løsning, men er da egentlig ikke sikker på at trådstarter overhovedet er utilfreds med butikken (at han ikke er tilfreds med skærmen betyder jo ikke at butikken ikke har været ok) Men enig, måske ingen grund til at køre videre i diskussionen Enigheden breder sig |
|
fhansen
Funktioner
Tak(0)
|
Hæ hæ, så er der da noget vi er enige om |
|
fhansen
Funktioner
Tak(0)
|
Håber du finder noget bedre Beklager den lille spin-off diskussion |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |