recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Anmeldelse af JVC LT-37S60
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAnmeldelse af JVC LT-37S60

Besvar Besvar Side  <1 567
Forfatter
Besked
Apu Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-Juli-2005
Status: Offline
Point: 55
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2005 kl. 19:32
Oprindeligt skrevet af Hvidovre Hvidovre skrev:

Hej Alle.

Efter lang ventetid Så kom dagen hvor det var min tur til at få et JVC 37"

Da jeg kører med analog signal vil jeg lige hører om der er nogen som har fundet frem til ideal indstillingerne vedr. billed,lyd.m.m?

Tror det afhænger af hvilken signal kvalitet man har.
Fedter selv lidt med det endnu. kan man sikkert gøre i en evighed.
Syntes i hvertfald at der var alt for meget lys på med standard "bright" settings.
Til top
Rtorp Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 186
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2005 kl. 21:54

Jeg har også lige anskaffet dette JVC tv, men kun i 32 tommer. Er der nogen der kan komme det lidt nærmere med hvordan I har fundet en god indstilling. Jeg ved godt det ikke er muligt at sætte procent eller lign. på. Men om de enkelte punkter er sat til høj, lav eller neutral osv. Jeg kan selvfølgelig prøve mig frem, men lidt input gør det måske lettere. Eksempelvis synes jeg der var alt for meget farve på. Men da jeg ikke har selector til mit kabeltv, står billedet ikke optimalt.

Så please lidt input.

De fortalte i butikken at tvét havde en lille filmseance indbygget (vist nok i HD) som bare står og gentager sig selv. Er der nogen der kan genkende dette og hvor kan man evt. finde den. 

Til top

Besvar Besvar Side  <1 567

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu