recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Getmore annullerer salg og hæver prisen
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketGetmore annullerer salg og hæver prisen

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
slettet.18124 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 13-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 781
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2010 kl. 09:46
Oprindeligt skrevet af Strange Strange skrev:

Synes du skal ringe til dem i stedet for at skrive - du får aldrig svar tror jeg.

Nej, man skal ikke ringe til dem,  jeg skrev emails til dem og gemte dem, samt deres svar, så havde jeg bevismateriale om hvordan sagen havde udviklet sig, til at køre sagen igennem forbrugerklagenævnet. 

Så det er mit råd, gem alt fra starten af, for man ved ikke hvor lang sagen bliver, og kun kommunikere på skrift, og gem svarene.
Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2010 kl. 10:05
Oprindeligt skrevet af Letten Letten skrev:

Prøv at læse denne nyhed omkring Getmore:

Lyder som om SKAT (os allesammen) har finansieret de gode priser Angry

Nu ville jeg slet ikke handle hos Getmore, nu er skat inde over med et krav på 43 mio. håber Skat får disse penge hentet hjem hurtigst muligt, det er bare et spørgsmål om tid inden Getmore går konkurs og dem der har købt med garanti og kører sager imod Getmore, står som taberen.

Hvis man ikke (kan) forstår, at drive en virksomhed i Danmark som indvandrere ved at følge loven ved at betale sine skatter, afgifter og moms, så må man lukke biksen.Thumbs Down

At lade et andet selskab overtage, for derefter forsætte den samme svindel overfor kunderne, skulle forbydes for der er mange især netbutikker der gør det.Shocked

Jeg advarede allerede Forbrugerklagenævnet om dem, og især om hvordan de kunne beholde E-mærket efter de var blevet grebet i at svindel og bedrage deres kunder, men det tog de ikke meget notits af, og nu er nye kunder kommet i klemme.Ouch

Jeg har lært af det, jeg handler kun i lokale butikker nu.Thumbs Up
Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2010 kl. 10:13
Oprindeligt skrevet af Letten Letten skrev:

Prøv at læse denne nyhed omkring Getmore:

Lyder som om SKAT (os allesammen) har finansieret de gode priser Angry

Fandt denne artikel, om et selskab der handlede med Getmore, de stod bag begge selskaber, skat ser på det.Censored Nuke

Redigeret af Jan.Larsen - 23-Januar-2010 kl. 10:21
Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Februar-2007
Point: 3498
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2010 kl. 10:28
Thumbs Down Man kan også undre sig over, at Told og Skat har været så langsome i denne sag og lade gælden vokse så stor. De burde ha haft en mistanke på, at bagmændende bag Getmore og Multimedia-World, måtte ha gang i noget.
Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2010 kl. 10:32
Oprindeligt skrevet af kskruger kskruger skrev:

Thumbs Down Man kan også undre sig over, at Told og Skat har været så langsome i denne sag og lade gælden vokse så stor. De burde ha haft en mistanke på, at bagmændende bag Getmore og Multimedia-World, måtte ha gang i noget.

Det er fordi at de 2 bagmænd og deres advokat har været meget svære at sammenarbejde med, politiet har haft utrolig svært ved at få udleveret de papirer de ville have, derfor er det trukket ud. 
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu