|
|
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Forfatter | |
Slettegaard ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Marts-2006 Sted: Nordfyn Status: Offline Point: 923 |
![]() |
Jeg har reklameret over at boksen ændrer kanalplaceringerne. Jeg har fået følgende svar:
Hej Lars Der ligger ny firmware på vores hjemmeside nu http://www.hotlineservice.dk/da/ennovia-produkter?view=category&layout=category |
|
Mvh Lars.
|
|
![]() |
|
kokkeole ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 852 |
![]() |
Min mor har selv fundet ud af at gemme kanalerne så at de bliver hvor de skal. Det er nu 14 dage siden at hun gjorde det og de har ikke flyttet sig. (Endnu) 7-9-13
Hun gør følgende: Når en kanal er flyttet inde i menuen, skal den gemmes med det samme, inden du går videre og flytter en anden kanal. Før ventede vi med at gemme det hele til sidst, inden vi forlod menuen. Det er faktisk også det der står i manualen: Flyt TV eller Radio kanal 1. Vælg kana log tryk på den RØDE knap. Et flyt symbol vil vises. 2. Tryk på OP/NED for at flytte kanalen. 3. Tryk på OK for at bekræfte. 4. Gentag ovenstående for at flytte flere kanaler. /Ole |
|
Kokkeole
If it's not broken, don't fix it. Marants NR1604 Panasonic DMP-BDT310 B&W DS 2 Dipole B&W CM 1 Subwoofer BW PV1 Samsung UE-46D8005/SMT-H3126 |
|
![]() |
|
Slettegaard ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Marts-2006 Sted: Nordfyn Status: Offline Point: 923 |
![]() |
Jeg har indlæst sidste nye software og boksen har været stabil i 7 dage. Netop nu har min salige mor ringet og fortalt at boksen i går aftes igen flyttede rundt på kanalerne. Nøjagtig på 8. dagen. Jeg har derfor en formodning om at den bliver selvstændig hver 8. dag. Creapy
![]() |
|
Mvh Lars.
|
|
![]() |
|
kokkeole ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 852 |
![]() |
Hmmm. Det er da irriterende.
Håber at min mors holder noget længere. /Ole |
|
Kokkeole
If it's not broken, don't fix it. Marants NR1604 Panasonic DMP-BDT310 B&W DS 2 Dipole B&W CM 1 Subwoofer BW PV1 Samsung UE-46D8005/SMT-H3126 |
|
![]() |
|
jonasengedal ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-Oktober-2010 Status: Offline Point: 3 |
![]() |
Hej Ole
Ved du om optagelser foretaget med Ennovia EDC-11R kan afspilles fra andre afspillere? Hvilket format gemmes det optagede i?
Hilsen
Jonas
|
|
![]() |
|
![]() |
Hun bruger slet ikke optagefunktionen.
Fungerer optagefunktionen ellers fint? /Ole |
|
Kokkeole
|
![]() |
|
Ole Dalsgaard ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-December-2007 Status: Offline Point: 40 |
![]() |
Jeg har prøvet at afspille en optagelse med Windows Media Player (hedder den vist) på min PC, så jeg er ret sikker på, at du kan dele dine optagelser med "almindelige mennesker"
Optager man derimod på ABEO-boksen, som også har været omtalt, er der vist ikke mange andre afspillere, der kan vise det.
|
|
Hilsen Ole
Nøragersminde (Amager) - Kundenr.3139433 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |