Hej JBtv
ingen spørgsmål er tåbelige!
igen må jeg sige at SONOS er lige til at gå til. selv din mor vil nemt kunne bruge det ville jeg mene.
for det kan bruges til online radio selv hvis man ikke har musik liggende på en netwærks disk.
Der er også en analog indgang således at du kan tilknytte f.eks. din gamle CD afspiller eller en ipod og afspille musikken gennem SONOS.
Det eneste det kræver som start er et netværk og en reciver.
som svar på dine spørgsmål
1) jeg tilknyttede min ZP90 med et optisk kabel til min reciver (man kan vælge analog m.m. hvis reciveren ikke har optisk)
2) Ja man kan regulerer lydstyrken via cr200 - ikke på din reciver men hvis du sætter den på et niveau kan du skrue op for lyden fra ZP90 via CR200. Man kan også sla lydstyrke reguleringen fra i cr200 så man kun kan sætte styrken via reciveren.
3) iPhone version af softwaren er fuldstændig magen til den i cr200. jeg syntes bare ikke jeg vil have en ipod/iphone liggende...CR er dyr men syntes også den passer godt til et anlæg, hvor andre end en selv skal bruge det. (man kan næsten ikke komme i tvivl om at bruge den men kan man finde ud af at styre en ipod/iphone så er det en billigere løsning)
Jeg bruger min iphone som en extra remote.
så jeg kan varmt anbefale SONOS
/Palle
Redigeret af The12Trust - 19-November-2009 kl. 11:42