recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tuner (DVB-C) til Panasonic PX70
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTuner (DVB-C) til Panasonic PX70

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
nbu001 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-August-2004
Sted: CPH, DK
Status: Offline
Point: 890
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2009 kl. 23:35
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Oprindeligt skrevet af nbu001 nbu001 skrev:

Må jeg tillade mig at sparke et relateret spg. ind her? Hvilke andre DVB-C tunere findes der på markedet. Jeg er i YouSee's "vold", men kunne godt tænke mig en ikke-YouSee tuner, uden HDD og andre fancy ting, jeg vil blot se kanalerne digitalt på mit knap 2 år gamle 50" Samsung Plasma - som ikke har DVB-C/T/S tuner.

Det er muligt det er mig der søger efter det forkerte, men det er ikke umiddelbart lykkedes mig at finde noget som ovenfor nævnt...

Undskyld afbrydelsen .

/Nils

Søg på det tyske marked. Der er dusinvis af DVB-C tunere.

Flemming

Tak for tippet. Det virker stadig lidt uoverskueligt. OK, det hjælper nok heller ikke at det er 25 år siden at jeg havde tysk på handelsskolen - og kun har brugt sproget MEGET sjældent siden .

/Nils
           
Til top
Lightyear Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Maj-2005
Sted: Denmark
Point: 527
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2009 kl. 07:26
Der er ikke nogle herinde fra der har erfaringer med DVB-C bokse? Nu er vi jo pludselig en frygtelig masse mennesker der skal ud og have en boks...
Til top
Meegaard Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 01-Januar-2008
Point: 23
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2009 kl. 12:22

Jeg har en Humax PR-HD1000C, jeg bruger(brugte) til Glentevejens i Odense. Den har HDMI og giver et fantastisk billede på en Panasonic TH42 PZ85.

Den er muligvis snart til salg - for fjernsynet er til reparation for pixelfejl, og hvis det ikke kommer tilbage i dag, skal jeg have et nyt med indbygget DVB-C - og så har jeg jo ikke brug for extern box

Til top
alexjensen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-September-2005
Point: 113
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2009 kl. 14:17
Oprindeligt skrevet af mgmg mgmg skrev:

Oprindeligt skrevet af alexjensen alexjensen skrev:

Har selvfølgelig overvejet en YouSee-boks, men denne vil skulle forbindes med et HDMI-stik, hvilke ikke kan komme igennem mine tomrør.

Mini-HDMI stik kan sikkert godt komme tomrøret.

Men går der så noget signalkvalitet tabt, når man skal have en adapter (mini -> almindelig) i hver ende?

AJ

Til top
nbu001 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-August-2004
Sted: CPH, DK
Point: 890
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2009 kl. 00:00
Oprindeligt skrevet af Meegaard Meegaard skrev:

Jeg har en Humax PR-HD1000C, jeg bruger(brugte) til Glentevejens i Odense. Den har HDMI og giver et fantastisk billede på en Panasonic TH42 PZ85.

Den er muligvis snart til salg - for fjernsynet er til reparation for pixelfejl, og hvis det ikke kommer tilbage i dag, skal jeg have et nyt med indbygget DVB-C - og så har jeg jo ikke brug for extern box

Jeg er muligvis interesseret, hvis du sætter den til salg .

/Nils
           
Til top
Meegaard Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 01-Januar-2008
Point: 23
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2009 kl. 12:48
Det har jeg nu