|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
hvis det bliver no copy. så vil man overhovdet ikke kunne optage noget, den dag vi stort set kun har HD. Den tror jeg ikke på. så er jeg da helt færdig med at se tv, da jeg optager 80 procent af alt i forvejen. så vil pvr med harddisk jo udgå |
||
![]() |
||
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
|
Jeg synes at vi skal passe på ikke at bidrage til Hollywood's FUD. Begreber som "copy once" og "no copy" giver kun mening hvis STBen respekterer dem, og det er ikke noget lovkrav at STBerne skal det. En sat udbyder kan måske tvinge brugerne til at bruge en bestemt STB, men det kan DR ikke, alene af den grund at der sendes FTA (BBC har dog opfundet en svinestreg til deres FTA der minder lidt om det som sat udbyderne gør/ønsker). Jeg tror ikke at der er andet end HDCP i dette stunt fra DR. Nordig standarden angiver at DVB strømmen kan sætte et flag, så en STB der overholder Nordig standarden skal sætte DHCP på HDMI output. Men igen.. det er noget som STBen vælger at gøre, den kunne sådan set lige så godt lade være og man vil stadig se DR i HD. ![]() Jeg mener at der er nogen som har skrevet at man med Boxer's officielle STB kan hive optagelserne ud på en USB disk (?), og det tyder ikke på at Boxer har implementeret yderligere restriktioner. Redigeret af JesperLund - 07-September-2009 kl. 14:32 |
||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
||
![]() |
||
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
|
ComOn bekræfter at det er HDCP der menes.
|
||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |