recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Logitech Harmony univas. fjernbetjening?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLogitech Harmony univas. fjernbetjening?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Rookie Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 91
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2006 kl. 11:36

Jeg blander mig lidt - kan den styre en Selector?

Jeg har Sony LCD, Sony dvd-recorder og Sony hjemmebio + Selector - hvis den kan klare de 4 apparater så er det lige det jeg mangler....

Til top
Trisse Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 30-Juni-2004
Point: 307
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2006 kl. 12:37

Jeg har en 885, og har sat den op til Pioneer DVD og TV, Selector, JVC DVD optager og det virker fortrinligt.

Opsætning sker legene let via PC, og er der en funktion der ikke lige virker som den skal, så kan man altid læde 885 kommandoen.

Jeg er 99 % den også virker med Kiss og alle andre formater )B&O måske undtaget).

Eneste (men også en relativ stor en af slagen) anke er knappernes placering. De sidder meget tæt, og især Activity knapperne kunne placeres meget bedre. 

Kan man leve med (måske er det mig der har for store hænder), så er det alletiders remote, og absolut et godt køb.

Ovenikøbet er der kommet en lillebror (525), som kan næsten det samme, men her er ddr lidt mere luft mellem knapperne.

Det er måske smag og behag

Til top
Corleone Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-Oktober-2005
Point: 92
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2006 kl. 12:45

Kan remoten også "kopiere" særlige funktionsknapper såsom Dubbing, edit, navigation, subtitles m.fl vedr. HDD?

Var der dansk brugervejledning med, da du/i købte den?

Tak for al hjælpen

Trisse: Tror du at jeg vil kunne "nøjes" med en 525? (se mit setup længere oppe)

Don C

Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Point: 5307
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2006 kl. 17:23

Oprindeligt skrevet af Prasmus Prasmus skrev:

Har en af disse (eller andre fjernbetjeninger) ur og programmerings funktion, således at den kan sende f.eks. et kanal skift på et forudbestemt tidspunkt ?

I denne http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=8900&K W=%22universal+fjernbetjening%22&PN=0&TPN=2  tråd er der et par links til remotes med noget timerfunktion. Kender dem ikke selv, men måske noget du kan bruge.

Mvh JørgenT

Redigeret af JørgenT
Til top
Prasmus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-December-2005
Point: 538
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2006 kl. 21:26
Hej JørgenT

Mange tak for linket, spændende læsning & links, har skimmet det, men skal nærlæse det når jeg får tid.

Der er i hvert fald et par stykker der kan det jeg ønsker, men prisen er også rimelig høj, specielt fordi jeg synes de halter på andre punkter (læs: når prisen er oppe på 800-1200kr, så skal den både have timer funktioner og knapper nok til at kunne erstatte alle de remotes jeg har, uden der gåes på kompromis med betjening, eller der lige mangler et par knapper)
Dette var ikke en klage til dig over mangler, jeg siger igen mange tak for linket !!!

Mvh Peter

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu