|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Rookie ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 91 |
![]() |
Jeg blander mig lidt - kan den styre en Selector? Jeg har Sony LCD, Sony dvd-recorder og Sony hjemmebio + Selector - hvis den kan klare de 4 apparater så er det lige det jeg mangler.... |
|
![]() |
|
Trisse ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 307 |
![]() |
Jeg har en 885, og har sat den op til Pioneer DVD og TV, Selector, JVC DVD optager og det virker fortrinligt. Opsætning sker legene let via PC, og er der en funktion der ikke lige virker som den skal, så kan man altid læde 885 kommandoen. Jeg er 99 % den også virker med Kiss og alle andre formater )B&O måske undtaget). Eneste (men også en relativ stor en af slagen) anke er knappernes placering. De sidder meget tæt, og især Activity knapperne kunne placeres meget bedre. Kan man leve med (måske er det mig der har for store hænder), så er det alletiders remote, og absolut et godt køb. Ovenikøbet er der kommet en lillebror (525), som kan næsten det samme, men her er ddr lidt mere luft mellem knapperne. Det er måske smag og behag |
|
![]() |
|
Corleone ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Oktober-2005 Status: Offline Point: 92 |
![]() |
Kan remoten også "kopiere" særlige funktionsknapper såsom Dubbing, edit, navigation, subtitles m.fl vedr. HDD? Var der dansk brugervejledning med, da du/i købte den? Tak for al hjælpen Trisse: Tror du at jeg vil kunne "nøjes" med en 525? (se mit setup længere oppe) Don C |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5307 |
![]() |
I denne http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=8900&K W=%22universal+fjernbetjening%22&PN=0&TPN=2 tråd er der et par links til remotes med noget timerfunktion. Kender dem ikke selv, men måske noget du kan bruge. Mvh JørgenT Redigeret af JørgenT |
|
![]() |
|
Prasmus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 538 |
![]() |
Hej JørgenT
Mange tak for linket, spændende læsning & links, har skimmet det, men skal nærlæse det når jeg får tid. Der er i hvert fald et par stykker der kan det jeg ønsker, men prisen er også rimelig høj, specielt fordi jeg synes de halter på andre punkter (læs: når prisen er oppe på 800-1200kr, så skal den både have timer funktioner og knapper nok til at kunne erstatte alle de remotes jeg har, uden der gåes på kompromis med betjening, eller der lige mangler et par knapper) Dette var ikke en klage til dig over mangler, jeg siger igen mange tak for linket !!! Mvh Peter |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |