recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Popcorn hour A-110 udgået?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPopcorn hour A-110 udgået?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Predator232 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 22-September-2009
Status: Offline
Point: 43
Direkte link til dette indlæg Emne: Popcorn hour A-110 udgået?
    Sendt: 24-December-2009 kl. 22:50
Ville gå ind på dustinhome her igår for at købe en 110'er, men den var taget af siden ligesom den også er hos komplett. Popcorns egen hjemmeside melder out of Stock og så tænker jeg på om den er udgået helt?
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2005
Sted: Denmark
Point: 6822
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2009 kl. 01:22
Den er ihvertfald på vej til at udgå, den bliver erstattet af en ny small form afspiller i starten af det nye år, med ny chip og nye features.

Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
LBA75 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-September-2006
Point: 484
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2009 kl. 02:31
Ny afspiller?...troede at c-200 var dens "afløser?

Mvh
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2009 kl. 04:55
Nej det har det aldrig været, C-200 er en anden modelserie, som er meget anderledes end en A-110
En C-200 er en hybrid afspiller, der både er bluray afspiller og netværks/media afspiller og 4 gange så stor som en A-110 - og dyrere end de andre billige afspillere fra realtek, wd osv. grundet dyre bluray licenser, flere hardware muligheder o.lign. Den har aldrig været tænkt som en A-110 afløser eller konkurrent til disse small form faktor afspillere. A-110's afløser kommer først nu, og bliver en væsentligt mindre afspiller uden bluray.
Til top
Egede Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-November-2004
Point: 52
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2009 kl. 23:01
Jeg går og venter på at få min 1,5 år. gamle A-100 udskiftet til en A-110, pga. den til sidst stod helt af. Betyder det du siger, at det bliver umuligt at få en A-110, og at man bliver nød til at vente på afløseren? Kan du fortælle lidt mere om hvor afløseren bliver forbedret ift. A-110?
Sony KLD-52W4500
Zepto 32
Sony BDP-S350
Pioneer DVR-520H
Pioneer Surround XV-DV990
XBOX 360
Joytech AV Control Center A502
Synology 207+ NAS
Popcorn Hour 2xA100
Logitch harmony one
Nintendo Wii <
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2009 kl. 23:40
Ja, medmindre du vil købe en brugt eller kan finde en på lager et sted.

Jeg kan ikke fortælle noget om afløseren endnu, andet end at den bliver baseret på et af de nyere Sigma chipset, og dermed bliver kraftigere og med understøttelse af flere formater end A-110.

Til top
Egede Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-November-2004
Point: 52
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2009 kl. 00:01
Takker. Regnede ikke med at du kunne fortælle meget mere. Ved du hvor længe vi skal vente på den nye? Når A-110 er ud gået, kan der vel ikke gå ret længe?

Håber Canon´s Avi format kommer på listen. Det er det eneste jeg har manglet. Ja, og så må den godt blive bedre på foto delen. Ikke mindst hurtigere... .-)

Hvad er der sket med youtube.com på pch? Kan ikke finde den mere? Ikke at jeg har brugt det meget, men skulle lige bruge det forleden...
Sony KLD-52W4500
Zepto 32
Sony BDP-S350
Pioneer DVR-520H
Pioneer Surround XV-DV990
XBOX 360
Joytech AV Control Center A502
Synology 207+ NAS
Popcorn Hour 2xA100
Logitch harmony one
Nintendo Wii <
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2009 kl. 01:10
Den nye præsenteres på CES messen så i starten af Januar har vi mere information, men hvornår den så bliver mulig at købe tør jeg ikke spå om

Jeg kan med rimelig stor sikkerhed sige der bliver ikke support for Canons AVI format, hverken på denne eller nogen andre fremtidige afspillere. Det er proprietære formater der benyttes på disse ældre digicams, og de erstattes på nye digicams af standardiserede formater som AVCHD lite der er understøttet. Der vil ikke blive brugt udviklings omkostninger på at prøve at understøtte alle de forskellige proprietære formater der bruges på ældre digicams.

youtube har lavet nye licensregler som betyder at der er blevet lukket for de API der før blev brugt af popcorn hour og andre lignende youtube enablede hardware afspillere til at afspille youtube video. Der er nye krav om ekstra licens betaling og nye krav om hvilke teknologier der skal benyttes for at streame fra youtube, teknologier der ikke er understøttet af disse hardware afspillere. Så det er slut med youtube.

Redigeret af spawn - 30-December-2009 kl. 01:13
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu