recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pas på Boxer TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPas på Boxer TV

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
troelsn Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 13-September-2011
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Emne: Pas på Boxer TV
    Sendt: 14-September-2011 kl. 14:54
De er simpelt hen umulige at slippe af med igen! Angry

Havde et abonnement som løb indtil 30. sep. og tegnede derefter et nyt, med nogle andre kanalvalg, som skulle træde i kraft d. 1. okt.
Nu får jeg så en faktura med både de gamle og de nye kanaler, som nu lige pludselig er trådt i kraft d. 21.08.

Efter gentagne gange at have forsøgt at komme igennem til Boxer TV for at få rettet op på tingene, mister jeg tålmodigheden med dem, og opsiger mit abonnement pr. mail.
Så kan man lige pludselig godt blive ringet op af en konsulent. Men om man så også kan slippe af med sit abonnement, er sandelig en helt anden sag.

Jeg havde nemlig IKKE opsagt mit gamle abonnement, for det kan man ikke, sagde konsulenten. Jeg havde bare forlænget det, og NU kunne jeg pludselig godt opsige det, men med et varsel på løbende måned + 1. måned. Det er sørme smart!!! Wink

Boxer TV burde skifte reklameslogan til :"TRÆT af at betale for TV du IKKE længere gider at have"!!!
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2011 kl. 15:01
Havde ingen problemer med at opsige mit abbonnement med en mds frist efter 1 år
Til top
trinetrunten Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 12-September-2011
Sted: Grenaa, Danmark
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2011 kl. 15:10
"løbende måned + 1 måneds opsigelse" - det er åbenbart deres mantra. det var også standardsvar da jeg forsøgte at gøre dem begribelig, at der var nogle kanaler jeg ikke længere ville have og at jeg havde opsagt dem flere gange. så længe de åbenbart figurerede i deres system, så var det bare : "løbende måned + 1 måneds opsigelse" - uanset hvad jeg så ellers sagde

deres åbenbart lidt flossede forretningsmoral med kun at "gide" ringe tilbage, når der er mulighed for at tjene penge og ikke for at behandle klager, lyder også bekendt. flere gange har jeg forsøgt at få en konsulent til at ringe tilbage pga. fakturafejl og en klage over manglende tekster på canal+ first.

aldrig mere boxer Dead
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Marts-2007
Point: 2813
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2011 kl. 15:22
Det har også været ret brugt i telebranchen, når man har haft 6 måneders binding har det ofte reelt været 7 da abonnementet ikke kunne opsiges i bindingsperioden og derefter var der 30 dages opsigelse.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu