|
Bio i stuen |
Besvar | Side <1 383940 |
Forfatter | |
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4863 |
Funktioner
Tak(0)
|
Pas på Jul E Nissen ikke hører jer
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
Frank13
Guld medlem Oprettet: 07-Juli-2017 Status: Offline Point: 1110 |
Funktioner
Tak(0)
|
Her hos os har vi nu i de sidste år helliget fredagen til film og hygge. Knægten er heldigvis nu blevet så gammel at der kan siges farvel til 'Far til fire' film og lignende og goddag til 'Alle for en' filmene. Vi er ved at være igennem alle Olsen banden filmene...har set de grønne slagtere, det går den rigtige vej, vi nærmer os, godt nok langsomt,men vi nærmer os action filmene 😉 Pludselige høre jeg ham sige at han aldrig har set Emil fra lønneberg...hvad! det kan da ikke passe, jeg spoler lige tilbage igennem min hukommelse om hvad jeg har overværet der har kørt i baggrunden på tv'et når der var børne tv, nåe ja, motor Mille og onkel reje, der blev jo ikke sendt noget Emil. Så de næste fredage skal vi se Emil fra lønneberg 🙂
|
|
Besvar | Side <1 383940 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |