|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
Circon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Januar-2005 Status: Offline Point: 299 |
![]() |
Den kan også afhentes,hvis man ønsker det.Har i problemer med tysk så kontakt mig
|
|
![]() |
|
PlasmaOskar ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Marts-2006 Status: Offline Point: 208 |
![]() |
Tak , men desværre har ”butikken” ikke Panasonic 42 PV60. Er der andre som har erfaring med at købe i tyskland over nettet og som har adresser til nogle hjemmesider ? Er det normalt muligt at købe pr. efterkrav i tyskland ? |
|
![]() |
|
Circon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Januar-2005 Status: Offline Point: 299 |
![]() |
Ok men nu talte jeg(vi) om 50 e Der er mange netbuttiker i de.Prøv søgemaskiner Redigeret af Circon - 19-Marts-2006 kl. 17:04 |
|
![]() |
|
PlasmaOskar ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Marts-2006 Status: Offline Point: 208 |
![]() |
Jeg er godt klar over at der findes mange netbutikker. Jeg ønsker ikke at havne i en situation hvor jeg har indbetalt pengene for en vare som jeg aldrig får. Derfor vil jeg gerne høre fra andre som har købt noget via nettet i tyskland. Jeg vil gerne vide hvor - for så kan jeg handle samme sted og så er risikoen mindre end hvis jeg kaster mig ud i en handel med en ukendt tysk netbutik. Jeg er stadig i tvivl om det er muligt og normalt at man i tyske netbutikker kan betale pr. efterkrav ? |
|
![]() |
|
daj72 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 77 |
![]() |
Butikken http://www.technikdirekt.de får herinde meget store ord med på vejen. Så vælger jeg at handle TV via nettet bliver det der. MEN samtidigt kigger jeg også på den mulighed der er for at handle i en dansk butik og få den support der er i dét. Om jeg så skal give 1000.- mere; så gør jeg det.
Redigeret af daj72 - 19-Marts-2006 kl. 18:09 |
|
Best Regards
Dan |
|
![]() |
|
Kurt Poulsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1505 |
![]() |
Jeg købte min 37" hos http://www.godpris.dk. Jeg er sikker på at Michael kan give dig en pris der ligger under den pris du kan få den til i butikkerne og samtidig får du en meget god dansk support. Og skulle uheldet være ude så er det billigere at sende den til Ringsted end til Tyskland. Mvh Kurt. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |