|
Ønskes: Stationær til gaming. |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Forfatter | |||
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
vær meget opmærksom på at maskinen fra topdata er UDEN WINDOWS til den pris.
|
|||
![]() |
|||
pipper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2058 |
||
De er begge uden Windows. |
|||
![]() |
|||
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3841 |
||
Som skrevet i anden tråd for ikke så længe siden kan man købe lovlige win10 på ebay for under €10
|
|||
![]() |
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19563 |
||
Det er fint, men smider jeg 6500 for en pc vil jeg godt give 500 mere for at få en computer der er færdigkonfigureret.
Klaus |
|||
![]() |
|||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
||
Det er lidt grotesk, da de samtidig viser et ikon af et separat lydkort.
|
|||
![]() |
|||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
||
Hvis det er en almindelig standard windows de smider i, så okay med mig.
Men der er altså også noget lærerigt i at installere windows selv, synes jeg. Så derfor er jeg fortaler for at folk selv skal prøve det. |
|||
![]() |
|||
Silentbob ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 632 |
||
Jah, jeg ved ikke hvad jeg skal sige. Men det er den indbyggede de hentyder til.
|
|||
In a world gone mad, we will not spank the monkey, the monkey will spank us!
|
|||
![]() |
|||
TBC1 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2009 Status: Offline Point: 2006 |
||
...Disse to har praktisk talt identisk gamer ydelse - som afhængigt af spil og opløsning ligger ca. 7-25% lavere end froggaming's "simplegamer", grundet dennes 6GB og OC'ede version af GTX1060, mens topdata og MM-vision budene har normalt clockede 3GB versioner af GTX1060 http://froggaming.dk/produkt/simplegamer/ Er fortsat den bedst ydende gamer PC af dem du selv har fremhævet i tråden i forhold til de to du ovenfor nævner (fra topdata og mm-vision) Redigeret af TBC1 - 18-April-2018 kl. 13:50 |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |