recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Alternativ strømforsyning til PCH A-100/110?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAlternativ strømforsyning til PCH A-100/110?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Nicoleif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 987
Direkte link til dette indlæg Emne: Alternativ strømforsyning til PCH A-100/110?
    Sendt: 07-Januar-2010 kl. 17:46
Nogen der ved om en 12VDC/2A strømforsyning ville virke med PopcornHour A-100/A-110 istedet for den tiltænkte 12VDC/3A?
Til top
justrace Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2009
Sted: Mindanao, Ph
Point: 1490
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2010 kl. 17:49
Hvis den er leveret med en 3A strømforsyning kan du roligt regne med at en 2A bliver for lille, da de normalt ikke leverer en overdimensioneret strømforsyning da det jo koster ekstra.
Til top
JesperLund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Point: 8022
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2010 kl. 18:07
Oprindeligt skrevet af justrace justrace skrev:

Hvis den er leveret med en 3A strømforsyning kan du roligt regne med at en 2A bliver for lille, da de normalt ikke leverer en overdimensioneret strømforsyning da det jo koster ekstra.

Jeg har godt nok aldrig set min PCH trække 24W på Spar'o'meteret (uden harddisk, men dog med en lille SSD). Det er selvfølgelig ingen garanti for at 2A er nok, men hvis man har en 2A ligggende synes jeg da at det er forsøget værd.
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
Til top
Nicoleif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Februar-2007
Sted: Denmark
Point: 987
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2010 kl. 22:21
Har prøvet 12VDC/2A strømforsyningen og den har sagtens afspille 1080p. Jeg kører dog uden intern hdd og mest via internt netværk. Enkelte gange også fra ext hdd men dem der trækker strøm fra PCH'en via usb vil så maksimalt trække 2,5 W. Så alt i alt går det nok helt fint! 
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu