recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Philips xxPF9731 Ethernet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPhilips xxPF9731 Ethernet

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9403
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2006 kl. 11:13
ja dette er nok ikke steder for at få en god pris og slet ikke når de nye modeller kommer.
Til top
Bendix Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2006
Point: 2215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2006 kl. 11:16
Nej det er jo kun os nørder der ved det. Men det er heller ikke for at tage r.... på køber, det er jo et rigtig godt tv, synes jeg. Men jeg tror bare at clear lcd, samt de andre teknologier  lige gør det sidste samt det nye ambilight. Så kan jeg forhåbentlig sætte mig ned med ro i sindet et par år og være tilfreds.
Til top
Bendix Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2006 kl. 11:28

Når Philips lancerer de nye modeller, så har de sikkert fået bugt med de sidste problemer såsom ghosting, fnidder osv. kontrasten er sikkert også blevet bedre. Jeg kan næsten ikke forestille mig hvad der ellers kan laves for at forbedre billedkvaliteten. De finder sikkert på noget.. men uden at vide det vil jeg næsten påstå at de nye modeller vil være et rigtig godt bud på den ultimative oplevelse de næste par år. Og hvis man så bruger de 2000kr en professionel kalibrering koster så tror jeg man er rigtig godt rustet. indtil de næste opløsninger bliver aktuelt i 2009-2010. Jeg ved godt at 1080p ikke understøttes af de nye modeller, men hvad jeg har hørt fra folk der har set dem så gør det ikke den store forskel. Så hellere vente på de paneler der kan klare 3840*2160. Da jeg tror at 1080p bare vil være en overgang før vi får det rigtige HD. Så min konklusion er, at vi får os et rigtig godt tv fra Philips til sommer som de færreste kan konkurrere med. Også de næste par år. Man kan jo bare se på dem de bliver sammenlignet med, de når ikke Philips til sokkeholderne, bare min mening.

Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2004
Point: 9403
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2006 kl. 12:35

Mon ikke Philips har nogle nye alternative ideer i gang.
Nu har de jo snuppet en EISA pris de sidste par år, så mon ikke de vil forsøge at gøre det igen !!

Men klart et 9731/9831 bør kunne holde nogle år.

Til top
Bendix Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2006 kl. 12:38
Ja det vil de helt sikkert, jeg kunne forestille sig at det er deres 3D tv de nok vil begynde at fokusere på. Og så har jeg hørt lidt om 1cm tykke skærme så mon ikke det er det næste!
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu