Når Philips lancerer de nye modeller, så har de sikkert fået bugt med de sidste problemer såsom ghosting, fnidder osv. kontrasten er sikkert også blevet bedre. Jeg kan næsten ikke forestille mig hvad der ellers kan laves for at forbedre billedkvaliteten. De finder sikkert på noget.
. men uden at vide det vil jeg næsten påstå at de nye modeller vil være et rigtig godt bud på den ultimative oplevelse de næste par år. Og hvis man så bruger de 2000kr en professionel kalibrering koster så tror jeg man er rigtig godt rustet. indtil de næste opløsninger bliver aktuelt i 2009-2010. Jeg ved godt at 1080p ikke understøttes af de nye modeller, men hvad jeg har hørt fra folk der har set dem så gør det ikke den store forskel. Så hellere vente på de paneler der kan klare 3840*2160. Da jeg tror at 1080p bare vil være en overgang før vi får det rigtige HD. Så min konklusion er, at vi får os et rigtig godt tv fra Philips til sommer som de færreste kan konkurrere med. Også de næste par år. Man kan jo bare se på dem de bliver sammenlignet med, de når ikke Philips til sokkeholderne, bare min mening.