recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvad spiller I i øjeblikket?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvad spiller I i øjeblikket?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Soko Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 08-Maj-2006
Status: Offline
Point: 284
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2007 kl. 14:34
BF2
Til top
jobs Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-Juli-2007
Point: 182
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2007 kl. 14:36
Oprindeligt skrevet af hyldig87 hyldig87 skrev:

Ikke rigtig noget...

Har Motorstorm, Virtua Figther 5, DefJam: Icon & Ridge Racer 7 og en del fra PS3 Store.
Var måske alligevel lidt for hurtigt ude med det PS3 køb ;) Ej bruger den rigtig meget til BD film.

Ser meget frem til Warhawk, Assassins Creed, GT Prologue & 5, GTA 4 og NFS ProStreet. Når de udkommer skal min PS3 nok komme i brug iegn!!!!

Jeg er fuldstændig enig.

Venter selv på de fleste af de spil du lister. Dog også FIFA 2008.

Konen købte den PS3 til mig fordi hun blev træt af og høre mig ævle om GTA4 og Assassins Creed

Til top
Zola25 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 09-Februar-2007
Sted: Denmark
Point: 267
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2007 kl. 10:59

Oprindeligt skrevet af -=Hammer=- -=Hammer=- skrev:

Spiller Formel 1! Det er super fedt.

Det er nemlig helt rigtigt - og det bliver ikke mindre sjovt af at man har en GameRacer  Det er simpelthen en fantastisk investering hvis man er til bilspil - Hvilket IMO er noget af det som konsoller er bedst til. Alle de flotte shooters falder helt til jorden når man skal styre med en Controller. Det er simpelthen ikke nær så intuitivt som med en mus. Heldigvis lader det til at flere og flere spil i den nærmeste fremtid bliver styrbare med mus på PS3´eren, efter at have læst flere artikler på GameSpy.

Ellers spiller man jo lidt GuitarHero2 mens vi venter på 3´eren og ikke mindst Rock Band!!! - På PC´en Har jeg lige spillet GRAW2 igennem og leder efter et nyt spil...

Redigeret af Zola25 - 10-August-2007 kl. 11:01
Samsung UE55JS8005 (KEF T201/5.1)
BenQ W5000
Denon AVR 1911
Oppo BDP-103
B&W 684 + HTM62 + Dali Basis 100 Sub. (7.1)
Playstation 4
Zaptor
Til top
jobs Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-Juli-2007
Point: 182
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2007 kl. 13:18
Oprindeligt skrevet af Zola25 Zola25 skrev:

Det er nemlig helt rigtigt - og det bliver ikke mindre sjovt af at man har en GameRacer  Det er simpelthen en fantastisk investering hvis man er til bilspil - Hvilket IMO er noget af det som konsoller er bedst til. Alle de flotte shooters falder helt til jorden når man skal styre med en Controller. Det er simpelthen ikke nær så intuitivt som med en mus. Heldigvis lader det til at flere og flere spil i den nærmeste fremtid bliver styrbare med mus på PS3´eren, efter at have læst flere artikler på GameSpy.

Ellers spiller man jo lidt GuitarHero2 mens vi venter på 3´eren og ikke mindst Rock Band!!! - På PC´en Har jeg lige spillet GRAW2 igennem og leder efter et nyt spil...

Med mus på PS3?

Kan man købe/tilslytte en USB-mus til PS3 maskinen?

Til top
hyldig87 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-April-2007
Point: 473
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2007 kl. 13:44
Oprindeligt skrevet af jobs jobs skrev:

Oprindeligt skrevet af Zola25 Zola25 skrev:

Med mus på PS3?

Kan man købe/tilslytte en USB-mus til PS3 maskinen?

Jep, sku mene at alle de tastaturer og muse der virker som PnP i windows (som næsten er alle) virker på PS3. Os hvad angår trådløse.

jeg bruger selv nogle gange mit diNovo bluetooth sæt til PS3.

Redigeret af hyldig87 - 10-August-2007 kl. 13:50
Til top
kenneth4200 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 15-Juli-2006
Point: 406
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2007 kl. 13:47

Jobs..

Du kan bare sætte dit tastatur og mus til, fra din pc :)

Og du kan også bare købe  tastatur og mus, der skal bare være usb port i enden... Man kan vist også få tådløst tastatur og mus, men det ved jeg ikke om det virker med PS3... (Går jeg ud fra)

:)

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu