recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvad er vigtigst for dig i et spil?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvad er vigtigst for dig i et spil?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Slettet_120331 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 10-Maj-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1123
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2011 kl. 07:26
Minecrafts succes må da sige noget om forbrugernes mening :)
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Point: 2354
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2011 kl. 13:37
Gameplay, lyd. De sidste to sager, kan jeg ikke placere i rækkefølge.

Jeg har aldrig kunne gennemskue at nogle går så meget op i den grafiske del. Det er muligt at spillet ser flot ud, men hvad nytter det hvis spillet er ringe?!

Multiplayer må de for min skyld gerne droppe. Jeg bruger det ikke til noget alligevel.
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Point: 11218
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2011 kl. 13:48
Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:

Har alle spil, som kan være interessante at spille i multiplayer ikke multiplayer efterhånden?

Et spil uden multiplayer er ikke så interessant at spille i multiplayer, nej Wink

Men.. ville du så spille et spil som er røvsygt, uden indhold og med Commodore 64 grafik sålænge du kunne spille med dine venner? Wink - nej vel..

Jo da. Slimeball FTW! LOL 

Gameplay må alt andet lige være nummer ét. Om historien er nummer to, afhænger nok lidt af spillet. Når jeg spiller Fifa med drengene, så er historien ikke så væsentlig (og dog - er det "historie" at man spiller med de rigtige spillere? Det er det måske nok...). I Halflife 2 (som nok er det seneste spil af dén type som jeg har spillet færdigt), var det helt klart historien der drev mig.

Om jeg så spiller nok til overhovedet at have en brugbar mening, det er så noget andet - mit spillebehov består af 70% Fifa, 20% Diablo 2, og 10% diverse Tower Defence mini-spil... Men Fifa gider jeg ikke ret længe uden multiplayer, Diablo 2 spiller jeg i single player fordi multiplayer-delen ikke længere holder (medmindre man kan finde nogle venner der stadig gider!)
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2008
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2011 kl. 14:27
Oprindeligt skrevet af Otto J Otto J skrev:

Har alle spil, som kan være interessante at spille i multiplayer ikke multiplayer efterhånden?

Et spil uden multiplayer er ikke så interessant at spille i multiplayer, nej Wink

Men.. ville du så spille et spil som er røvsygt, uden indhold og med Commodore 64 grafik sålænge du kunne spille med dine venner? Wink - nej vel..

Jo da. Slimeball FTW! LOL 

Gameplay må alt andet lige være nummer ét. Om historien er nummer to, afhænger nok lidt af spillet. Når jeg spiller Fifa med drengene, så er historien ikke så væsentlig (og dog - er det "historie" at man spiller med de rigtige spillere? Det er det måske nok...). I Halflife 2 (som nok er det seneste spil af dén type som jeg har spillet færdigt), var det helt klart historien der drev mig.

Om jeg så spiller nok til overhovedet at have en brugbar mening, det er så noget andet - mit spillebehov består af 70% Fifa, 20% Diablo 2, og 10% diverse Tower Defence mini-spil... Men Fifa gider jeg ikke ret længe uden multiplayer, Diablo 2 spiller jeg i single player fordi multiplayer-delen ikke længere holder (medmindre man kan finde nogle venner der stadig gider!)

Når jeg placerer historien som nr. 1 er det fordi at jeg hovedsageligt er mest til RPG spil. Hvis man tager et spil som The Witcher er selve kampsystemet ikke top notch, men fordi at historien, omgivelserne og stemningen er det faktisk iorden.

Hvis der er tale om et spil sportsspil eller skydespil (online) skal gameplayet naturligvis være perfekt.

Så ja, det afhænger meget af spillet, men generelt gider jeg ikke et spil, hvis historien er røv.
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2011 kl. 19:47
Oprindeligt skrevet af Otto J Otto J skrev:

Det var nu ment som om at det er en selvfølge at spil har multiplayer, medmindre de er tænkt som single-player og dermed uegnede som multiplayer. Jeg kan ikke helt forstå at man stiller det foran gameplay.

Og foresten, Slimeball er kult.. grafikken er set værreSmile
Til top
Sigida Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Branchemedlem

Oprettet: 19-August-2007
Point: 2190
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2011 kl. 19:55
haha slimeball det vækker minder. det har jeg tabt et par håndøre i :p