recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fik kun et gratis spil på PS3?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFik kun et gratis spil på PS3?

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Status: Offline
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2011 kl. 12:18
Oprindeligt skrevet af Tsunde Tsunde skrev:

Sony skal jo dokumentere et økonomisk tab som følge af den ulovlige gerning, det kan vel samlet opgøre til 3-400,- max.
nu er pointen i din påstand så , at du mener din egen lov gælder. og fordi du mener den hører til der hvor bilisterne også mener deres hurtige kørsel hører ind, så må man godt fordi de andre gør.
Små forseelser er helt iorden?, såsom et par drinks og ud i bilen, ellers bare en hund som køres ned undervejs.. sålænge de er små ulovligheder så blir det ok.. vi ved jo godt at mange stadig selv kender loven bedst.

som tidligere nævnt, så kan familien også have 3 logins på deres PS3 og det er helt lovligt, og alle kan hente 2 spil, dog kun de danske i det tilfælde Wink det er fakta som kan bruges.

Til top
Olfred Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 31-August-2007
Sted: Denmark
Point: 114
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2011 kl. 13:52
Oprindeligt skrevet af pendec pendec skrev:

Oprindeligt skrevet af Olfred Olfred skrev:

Haha justrace... Den kommentar er god humor!

Jeg kan virkelig ikke se tyveriet i det. Hvis det var det, så havde Sony lavet et system der forhindrede det. Jeg kan godt forstå Sony har gjort det muligt... Hvis der er flere i samme husstand der bruger samme playstation, er det da kun fair, at hver bruger selv får lov til at vælge to spil.
tror du glemmer den danske lov omkring identitets bedrageri.. den kan Sony såmænd godt bruge i DK.
Så hvis de virkelig vil have dig ned med nakken, så er det bare at melde dig til politiet for bedrageri.
og så får du lige 5 år bag tremmer.

Hvis det var som i starten så skal der en USA post nummer og adr til, så ved jeg ikke om det stadig er sådan efter flere år?

Så der kan være noget om det.. men så er spørgsmålet virkelig om de går så langt, og en retssag ville føre til noget pga. "gratis spil" som alle blevet hentet, det kan flere have ret it Wink

Nu gjorde jeg det vidst ikke tydeligt nok i mit indlæg, men jeg havde to danske brugere oprettet og de er begge i mit navn, dog med to forskellige mailadresser...

Jeg er i princippet enig med dig omkring oprettelsen af udenlandske konti, da man opgiver falske oplysninger - jeg aner dog ikke om eller hvordan man vil kunne straffes for det.

Mit første indlæg var ment som et tip til dem som ikke har US/JPN-konti, men flere EU/danske konti, at de havde samme mulighed som dem med US/JPN-konti.

Men derfor synes jeg, at tale om tyveri synes jeg er at gå for langt. Jeg har dog ikke læst betingelserne igennem som man skulle godkende i forbindelse med at skulle have adgang til PSN igen - det kan godt være der deraf fremgår et eller andet som man overtræder.
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2008
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2011 kl. 13:53
Oprindeligt skrevet af pendec pendec skrev:

Oprindeligt skrevet af Olfred Olfred skrev:

Haha justrace... Den kommentar er god humor!

Jeg kan virkelig ikke se tyveriet i det. Hvis det var det, så havde Sony lavet et system der forhindrede det. Jeg kan godt forstå Sony har gjort det muligt... Hvis der er flere i samme husstand der bruger samme playstation, er det da kun fair, at hver bruger selv får lov til at vælge to spil.
tror du glemmer den danske lov omkring identitets bedrageri.. den kan Sony såmænd godt bruge i DK.
Så hvis de virkelig vil have dig ned med nakken, så er det bare at melde dig til politiet for bedrageri.
og så får du lige 5 år bag tremmer.

Hvis det var som i starten så skal der en USA post nummer og adr til, så ved jeg ikke om det stadig er sådan efter flere år?

Så der kan være noget om det.. men så er spørgsmålet virkelig om de går så langt, og en retssag ville føre til noget pga. "gratis spil" som alle blevet hentet, det kan flere have ret it Wink

Mens jeg godt kan se pointen i det du siger, så gør Sony ikke noget ved det. De tjener trods alt også penge ved at jeg kan købe noget på den amerikanske butik, som ikke er tilgængeligt på den europæiske. Og 5 år i brummen? Skal man ikke nærmest have slået en ihjel i Danmark for at få den straf..?
Til top
julle.p Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 21-April-2006
Point: 298
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2011 kl. 15:36
Oprindeligt skrevet af SteffenD89 SteffenD89 skrev:

Mens jeg godt kan se pointen i det du siger, så gør Sony ikke noget ved det. De tjener trods alt også penge ved at jeg kan købe noget på den amerikanske butik, som ikke er tilgængeligt på den europæiske. Og 5 år i brummen? Skal man ikke nærmest have slået en ihjel i Danmark for at få den straf..?

Nu må du huske at økonomisk kriminalitet straffes meget hårdere i DK Tongue Så i ender nok alle sammen med 10 år i brummen LOL
Mvh. Alex
Til top
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2011 kl. 15:45
der var en historie om lige præcis bedrageri omkring papir her for nogen tid siden..
hende ministerens mand.. han fik da vist små 2.5 år for nogle 200-300K snyd..

godt nok ikke 400kr, men det er da en net dom..

men,
tilbage til gratis spil, så er der nok ikke nogen som skal bekymre sig om det.. men sony har da bevist at de bruger beskidte metoder imod folk når man gør noget de ikke kan lide.. det så/læste vi jo med de par stykker som dist'd lidt kode som sony syntes brød imod deres codex om morale.

så familien danmark skal måske værdsætte de 2 spil de får, og være glade for dem.

Redigeret af pendec - 16-Juni-2011 kl. 15:45
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Point: 1597
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2011 kl. 18:11
Prøver at komme tilbage på trådstarters spor. Kan det være rigtigt, at Wipeout HD tæller for 2 spil, hvis man, som jeg, er kommet til at vælge tilvalgspakkerne med? Har ikke mulighed for at vælge flere spil, ud over dette. Har prøvet omtalte fremgangmetode.
Til top
Olfred Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 31-August-2007
Point: 114
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2011 kl. 18:56
Det tror jeg ikke. Jeg valgte wipeout hd og kunne godt få alle pakker og lbp.
Til top
jimmi80 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Marts-2008
Point: 723
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2011 kl. 10:13
det tæller kun som et spil, det gjorde det for mig på psn hong kong så mon ikke også det går det på EU psn
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu