|
Win 10, bluetooth problemer |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ved du hvordan man bruger Enhedshåndtering og ved du hvordan du finder ud af hvilken Bluetooth-hardware der sidder i din maskine?
|
|
![]() |
|
herognu ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-April-2010 Sted: Denmark Status: Offline Point: 374 |
Ja jeg ved godt hvad enhedshåndtering er. Umiddelbart kan jeg ikke se nogen form for BT.
Forresten er det en Lenovo B560 ![]() |
|
![]() |
|
DrageMester ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1660 |
Bærbare computere med indbygget Bluetooth har ofte mulighed for at tænde/slukke for Bluetooth med en tast-kombination (f.eks. [Fn] + en af F1-F12 tasterne). Hvis Bluetooth er slukket og ikke har været tændt endnu under Windows 10, kan det være at Bluetooth slet ikke er installeret endnu på din pc.
Har du tjekket om du kan slå Bluetooth til på din pc med en eller anden tast-kombination? |
|
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
|
|
![]() |
|
herognu ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-April-2010 Sted: Denmark Status: Offline Point: 374 |
@ Dragemester: Du er den rene drage-magi. Du havde ret; FN + F5 og vupti, så kom der en funktion op hvor man kan tænde og slukke WiFi og BT. Nu er den genstartet og der er dukket et BT symbol op på proceslinien, men umiddelbart kan den ikke spore andre BT enheder når jeg forsøger.
|
|
![]() |
|
DrageMester ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1660 |
![]() |
|
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
|
|
![]() |
|
Som sagt er der nu kommet BT symbol på proceslinien.
Jeg har nu prøvet med to forskellige BT-enheder og det er ikke lykkedes at skabe kontakt. Den ene kan den ikke spore og den anden kan den godt spore men ikke parre med? Driveren har jeg tjekket er opdateret, informerer windows. Redigeret af herognu - 08-Marts-2016 kl. 22:44 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |