recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nye fjernsynsmodeller fra JVC.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNye fjernsynsmodeller fra JVC.

Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9403
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2006 kl. 14:00
Oprindeligt skrevet af Thorvald Thorvald skrev:

Lige præcist - sådan et JVC sæt ville være perfekt sammen. Og selvfølgelig kan man se tv, uden at tænde for receiveren - med mindre man vil have lyden fra tv'et ud i eksterne højtalere.

Hvis du ikke har/får flere videomaskiner end DR-MH300, er der måske ikke grund til at køre HDMI signalet gennem receiveren. Dvs. der er sådan set to muligheder:

1. DR-MH300 direkte til fjernsyn med HDMI - og digital lydkabel fra DR-MH300 til receiver.
  2. DR-MH300 til receiver med HDMI (som er inkl. lyd) og HDMI fra receiver til fjernsyn.

Hvordan vil du tilslutte din Selector med HDMI output til dit TV / Receiver ? Fra Selectoren får du jo 5.1 lyd mens billeder skal til dit TV ? 

Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2004
Point: 7912
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2006 kl. 07:26

Med digitale lydkabler mener jeg digital coaxial eller digital optisk.

Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

Hvordan vil du tilslutte din Selector med HDMI output til dit TV / Receiver ? Fra Selectoren får du jo 5.1 lyd mens billeder skal til dit TV ?

Sådan en dims har jeg ikke og skal heller ikke have det (ikke foreløbigt i hvert fald). Så jeg ved ikke lige hvordan - men formentligt med HDMI til receiver og scart til DVD-optager, så jeg kunne optage fra den. Så har jeg altså HDMI fra selector og HDMI fra DVD til receiver og HDMI fra receiver til fjernsyn.

Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Dani3l Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-Januar-2006
Point: 142
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2006 kl. 19:01

Thorvald: Er stadig ikke sikker på hvilke kabler du mener gider du linke til et af hver, bare lige så jeg kan se hvordan de ser ud.

MVh

Dani3l

edit:ahh det er ikke så vigtigt alligevel, kom til at tænke på jeg skal slutte det sammen med HDMI, og så er det hele i jo

Redigeret af Dani3l - 07-April-2006 kl. 19:32
Til top

Besvar Besvar Side  <1 234

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu