|
Køb af LCD TV til max 10.000 |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
dancing_naked
Junior bruger Oprettet: 30-Maj-2006 Status: Offline Point: 49 |
Sendt: 31-Maj-2006 kl. 03:50 | |
Viser lige min kammie det, men må ærligtalt sige at jeg ikke er imponeret over Dell's produkter. Jeps, det er de "billige" modeller og det er helt fint. Han vil nemlig ikke spendere mere end de 10 kilo, og det burde også være nok til et okay fedt fjernsyn. :-) |
||
lrev på jobbet
Guld medlem Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
Sendt: 31-Maj-2006 kl. 06:58 | |
Hej!
Hva`med noget LG.....eks.vis LX2R?
Den kan købes for 9999,00-jeg synes personligt godt om den,og så er den noget kønnere designet end de andre forslag,hvis du spørger mig!
|
||
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
Sendt: 31-Maj-2006 kl. 09:44 | |
Vil nok mene at samsung er det bedste i den prisklasse, det har et rigtigt godt billede. Selvfølgeligt har de sparet på en række komponenter for at få prisen derned, men mener stadig det er det bedste til 10k. |
||
Deathrow
Bruger Oprettet: 28-Juni-2004 Status: Offline Point: 188 |
Sendt: 31-Maj-2006 kl. 10:18 | |
Hej! Jeg er helt uenig her. Lyden på samsung skærmene er ikke dårligere end andre af nutiden fladskærme. Den er ikke god, men jeg synes heller ikke den er vildt dårlig. Bare man ikke forventer det vilde surround lyd fra et par fladskærmshøjtalere.. Min mening er at man sagtens kan bruge samsungs fladskærmshøjtalere til hverdags brug, men at man skal kan ekstern lyd når der skal ses film. Har selv et R72B og er rigtig glad for det.! Mvh Silas D-P |
||
~>Deathrow<~
|
||
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
Sendt: 31-Maj-2006 kl. 10:29 | |
Vrøvl andre producenter har væsentligt bedre lyd end R72, du får dog også lov til at betale for det. |
||
dancing_naked
Junior bruger Oprettet: 30-Maj-2006 Status: Offline Point: 49 |
Sendt: 01-Juni-2006 kl. 00:49 | |
Gutter, som sagt er lyden fløjtende ligemeget eftersom han har et surround system til at tage sig af den del. Så lad det nu ligge. :) Men som det ser ud nu, bliver det vist et Samsung. Vi tager ud og kigger på det her i weekenden igen. Takker mange gange for jeres tid og i skal endelig være velkomne til at smide mere feedback hvis der er noget i kommer i tanke om. Go' vind ;) |
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |