|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
psychotic ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-April-2006 Status: Offline Point: 166 |
![]() |
|
Nogen der ved hvilket panel AlfaView benytter sig af?
|
||
![]() |
||
Stouenberg ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 226 |
![]() |
|
- spørg vores nye orakel Langemor84, hun/han kan bare det p.. |
||
8-) Steen
BUSH DABradio + det løse... |
||
![]() |
||
Thomas1974 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 31-Marts-2006 Sted: Belgien Status: Offline Point: 143 |
![]() |
|
Stouenberg, jeg siger ikke at livet skal leves efter eb/BT etc., men henviser alene til et sted hvor spørgeren kan finde en anmeldelse. Jeg vil dog stadig hævde at en butik der benytter sig af fiktive "normalpriser" ikke er værd at handle med |
||
![]() |
||
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
|
Hej.....nej,og det er heller ikke sådan lige at få at vide. Har forsøgt at spørge i butikken,men kom ikke nærmere end:"det er a-grade paneler fra østen"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.......FLOT!
|
||
![]() |
||
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
|
|
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() |
|
Tror vist ofte ændrer sig hvem som er størst. LG.Philips var de næststørste sidste efterår, da de indgik en $5mia aftale med HP. Det er vist meget blandet hvilke paneler der sidder i Alfa-view. Umiddelbart vil jeg mene at der sidder det billigste panel som alfa-view kunne få da de bestilte den sidste sending skærme. Redigeret af lahan - 21-Maj-2006 kl. 16:01 |
||
![]() |
||
psychotic ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-April-2006 Status: Offline Point: 166 |
![]() |
|
hehe sikke et præcist svar, stort set alle paneler bliver jo produceret i østen, og efter hvad jeg har hørt er det der med a-grade bare et salgstrick, så det var da virkelig en udmelding fra alva-views side der kunne bruges til noget. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |