recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - NAS, medie-center og sammenhængen
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNAS, medie-center og sammenhængen

Besvar Besvar Side  <1 567
Forfatter
Besked
jacobjp Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-Marts-2010
Status: Offline
Point: 57
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2010 kl. 17:08
Status herfra. Popcorn hour er kommet hjem for noget tid siden, og som svar på spørgsmålet længere oppe... Jeg fik slået kløerne i en 2.5" harddisk med 250 GB til små penge (en der havde lavet et fejlkøb). Så jeg er startet med at smide den i den - også for lige at få fornemmelsen af den. Jeg har dog købt skinnerne/beslagene hjem, sådan at jeg er klar til at sætte en 3.5" harddisk i... Når der blir brug for det.

Lige nu har jeg kun lagt fire film over på den - men det skyldes mest, at jeg vil have YAMJ op at køre inden jeg fortsætter med projektet. Og YAMJ er i sandhed et helvede. Langhåret...? Ja det tror jeg da vist nok. Jeg har kæmpet adskillige dage med det nu - og nærmer mig det tidspunkt, hvor jeg kryber til kortset og spørger om hjælp. Men... Jeg gir den et forsøg mere! Men nøj, hvor ka man blive arrig af det.
Til top
jacobjp Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-Marts-2010
Status: Offline
Point: 57
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2010 kl. 21:12

En forum-søgning efter tidligere debatter omkring, hvilke blueray drav, der er brugbare og anbefalelsesværdige til PCH-C200. I den forbindelse blev spørgsmålet omkring drev, der er regionsfri - og ikke regionsfri - vendt. Men hvad betyder det præcist, om det er regionsfrit?

Er det korrekt forstået, at et drev der er eller kan gøres regionsfrit (Pioneer BDR-S05J - 1.04, Pioneer BDR-205 - 1.04, LG BE08LU20 - 2.00, LG BH08LS20 - 2.00)... At det kan afspille DVD og blue ray uafhængig af, hvorvidt en dvd er fra Eu, USA, Japan osv.

Mens fx. et LiteOn IHOS104-37 (som er det billige valg) kun kan afspille EU DVD'er / Blue ray?

Såfremt ovenstående er tilfældet.. Så virker det - for mit vedkommende - ganske oplagt, at slå til på
LiteOn IHOS104-37.
Til top

Besvar Besvar Side  <1 567

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu