recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PS3 40G opstarts problem
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPS3 40G opstarts problem

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Ransdam Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 16-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 38
Direkte link til dette indlæg Emne: PS3 40G opstarts problem
    Sendt: 31-December-2007 kl. 16:10

Min 7 dage gamle PS3 har de seneste dage opført sig underligt specielt under opstarten, hvor der simpelthen ikke kommer noget billede på skærmen (forbundet via HDMI).

Sidder man så tålmodigt og venter flimrer skærmen efter nogle minutter hvor billedet kommer og går indtil det endelig stabiliserer sig og man endelig ser menuen eller står i introen til et spil (hvis der på forhånd har siddet et i drevet).

Har man ikke den tålmodighed til at vente har jeg konstateret at sluk/tænd heller ikke hjælper før man først har taget strømmen på bagsiden.

Jeg har i diverse fora fundet andre med forskellige opstarts problemer, men ikke noget der lige passer på min situation.

Har her til formiddag lavet en gendannelse af standard instillingerne, men det ser ikke ud til at gøre nogen forskel. 

Har desude oplevet at R&C en gang i mellem fryser og må konsollen må restartes.

Hvad er der mon galt, for jeg synes ikke lige der er klare indicier fro hverken HD eller  Blueray drev?

Til top
housh Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 04-Maj-2006
Status: Offline
Point: 16
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2007 kl. 22:35
Skifte HDMI ledning med den ledning der følge med PS3 og se om det hjælper
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu