recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvad er bedst? LT-37S60 eller LT-37M60.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvad er bedst? LT-37S60 eller LT-37M60.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
allanc Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 15-August-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 10
Direkte link til dette indlæg Emne: Hvad er bedst? LT-37S60 eller LT-37M60.
    Sendt: 15-Juni-2006 kl. 22:59
Nu spørger jeg jo nok lidt á la hvad er højst et løvebrøl eller rundetårn - men jeg prøver alligevel: Jeg har bestemt mig for et JVC LCD-tv enten LT-37M60 eller LT-37S60 - hvad er bedst ?
Det skal bruges til alm. tv-kigning dvs. analog TV2 (har overvejet DVB-T modtager) og resten af kanalerne på parabol -og en lille smule DVD, men det er ikke det primære.

Er der nogen, der har erfaringer med de to, og er der evt. nogen, der kan sammmenligne dem ?

Jeg er nået så langt, at jeg kan se, at M-modellen har Clear Motion Drive, men er det på bekostning af noget andet, eller det en ekstra feature ?

Jeg håber, at I kan hjælpe, så jeg ikke køber katten i sækken og fortryder bagefter.
MVH
Allan
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2004
Point: 7912
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2006 kl. 07:24

Clear Motion Drive er en ekstra feature i forhold til på LT-37S60. LT-37S60 er et godt tv, men LT-37M60 er et løvebrøl bedre. 

Desuden har LT-37M60 kortlæser til forskellige hukommelseskort, så man kan vise billeder (eller video) på fjernsynet. Kommer det til sport, som fodbold og formel 1 og lignende er LT-37M60 også et løvemiuav bedre...

Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Pokerface Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-December-2003
Point: 1357
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2006 kl. 07:46

Hej.

Jeg er stort set enig med "Thorvald".  ... Med M60'eren får du et rigtig lækkert fjernsyn.

Men, prøv at smutte ud omkring en lokal forhandler, og hent det nyeste "JVC-Katalog 2006", og sammenlign så modellerne.
Og du vil opdage, at da M60'eren er deres nyeste Topmodel, ihvertfald i 37" tommer-klassen, så er der også nye features, der også gerne skulle gøre den bedre.

Held og lykke.

Mvh. Frede.

[COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70

Afspiller: "Pana" DMP-BD80
Til top
allanc Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 15-August-2005
Point: 10
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2006 kl. 19:00
Nu så jeg Thorvalds artikel JVC LT-37M60 - Erfaringer m.m., som jeg af en eller anden årsag totalt havde overset tidligere, og nu er jeg ikke i tvivl om, at jeg skal vælge M60'eren.
Jeg glæder mig allerede til jeg får det efter ferien.

MVH
Allan
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2004
Point: 7912
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2006 kl. 19:43
Tillykke med valget, jeg tror ikke du bliver skuffet.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu