|
Måling af sub driller |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3728 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har ikke turdet måle forbruget på noget af mit grej, men jeg tænker egentlig heller ikke over forbruget, det følger bare med når man har den "hobby" vi nu har:)
|
|
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs |
|
![]() |
|
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Helt enig, men jeg kunne virkelig se forskel forbruget hvis jeg slukket mine ML No33 så var det en besparelse på mere end 200watt pr. stk. og det var vel og mærke i stby. Bestemt ikke noget man skal fortælle fruen
![]() |
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
![]() |
|
JackD84 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Januar-2014 Sted: Jylland Status: Offline Point: 755 |
Jeg slukker kun mit udstyr, hvis jeg er hjemmefra mere end et par dage. De fleste gode forstærkere, står med strøm over relæet. Jeg vil heller ikke mene, at udstyr har godt af, at blive slukket oftere, end højst nødvendigt. Jeg slukker ikke ved dagligdags brug, jeg sætter anlægget kun i stand-by.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |