|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Beno ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 112 |
![]() Sendt: 11-Marts-2005 kl. 12:58 |
|
Hej
Jeg har TV-out på min labtop, og vil gerne se nogle avi-film på mit TV. (gennem composite "hvid,gul,rød" på tv´et) Kan man få et kabel der har S-video i den ene ende (til PC´en) og hvid,gul,rød i den anden ende (til tv´et) ?? Eller er der ikke lyd i S-video-signalet? På forhånd tak Beno |
||
![]() |
||
HenrikH ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 733 |
![]() |
|
Du skal have lyden ud fra den bærbare gennem det lille line-out stik, der er i den, da der ikke er lyd i s-video signaler. Men det kan sagtens lade sig gøre rent kabelmæssigt. |
||
mvh
Henrik |
||
![]() |
||
Beno ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 112 |
![]() |
|
Kanon! MEN findes der så et stik der går fra phono-stikket (fra PC´en) og så over til composite (hvid og rød)..??
Beno |
||
![]() |
||
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4055 |
![]() |
|
Hej Beno, Hvis kvaliteten ikke betyder det store, kan du få et DVD kabelsæt i Harald Nyborg til kr. 49,50. Kittet har alt du behøver (samt en Scart konverter) - faktisk er det en rigtig god pris i forhold til at skulle købe delene enkeltvis. /Lars |
||
Redaktør, recordere.dk
|
||
![]() |
||
HenrikH ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 733 |
![]() |
|
Som laursen skriver får du alt det du skal bruge via HN's DVD kabelsæt forudsat du forbinder til TV med scart i stedet for composite (gul phonostik). Jeg har på et tidspunkt leget med at sætte en IBM r40 op med et sådant sæt. Det kan være du skal ind og rette i skærmopsætningen på pc'en for at få signalet over - så fortvivl ikke, hvis du ikke lige får billed i første forsøg. Jeg troede også først at kabelforbindelserne drillede, men det var opsætning på pc'en der skulle rettes før det virkede. Opsætningen var i mit tilfælde vedr. det indbyggede ATI grafikkort, der har en helt speciel opsætning vedr. TV-out. Redigeret af HenrikH |
||
mvh
Henrik |
||
![]() |
||
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4055 |
![]() |
|
Jeg mener ikke det er en forudsætning at bruge scart. Der følger en S-Video -> Composite adapter med, så alle signaler til TV kan vælges at bevares i RCA (Phono) stik.
Ja, jeg har også selv haft 'fornøjelse' af ATI's opsætning. Det har iøvrigt tidligere været diskuteret i tråden Fra bærbar PC til TV... /Lars Redigeret af laursen |
||
Redaktør, recordere.dk
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |