|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Mikker1982 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() Sendt: 11-September-2005 kl. 00:07 |
Jeg har to Lite-on 1693s DVD drev som jeg gerne ville kunne kopiere fra
det ene drev til det andet, direkte... Men jeg har kun en IDE port på
mit bundkort. Derfor springer buffer-level helt vildt frem og tilbage
når der læses og skrives. Derfor investerede jeg i en IDE-kontroller og
satte den i. Det virker den finder drevet og det hele MEN det hjælper
ikke en skid...????!??! Det tager næsten time ved 4X og kopiere en DVD.
Hvorfor er det lige det ikke er stabilt nok ?? hva kan jeg gøre. Jeg
bruger det nyeste Nero 6 Reloaded til at kopiere og brænde med.....
Nogen der ved om jeg skal stille noget buffer op i volumen eller
lign???? Hjælp modtages meget meget gerne
|
|
![]() |
|
DrageMester ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1660 |
![]() |
Måske kører dine drev i PIO mode i stedet for DMA mode. Dette kan checkes under enhedsstryring (device manager) for den relevante IDE controller. Læs mere her (på engelsk med billeder). Måske er din indkøbte IDE controller ikke så glad for optiske drev (mange er kun beregnet til harddiske). I så tilfælde kunne du flytte din harddisk over på den nye kontroller og LiteOn drevene over på den indbyggede. Så skal BIOS indstillingerne sandsynligvis også ændres til at boote fra nye controller ("EXT", "SCSI" eller lignende). |
|
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |