|
Hvad er din mening om 3D? |
Besvar ![]() |
Side <1 567 |
Forfatter | ||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Jamen de må gerne fortsætte med at udgive dem, for min skyld. Jeg vil bare ikke give mere for en 3D udgivelse, når jeg ikke ved, om mit næste tv, om et par år stadig ikke kan vise det. Og jeg vil da håbe, at det kommer igen. Men forhåbentlig, så vi kan bruge de film, som vi har nu.
|
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
jacobe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
|||
Generelt kan vi vel sige, at 3D fik en revival i en tid, hvor teknologien ikke rigtigt var klar til det. Der er indlæg i denne tråd som hentyder til noget i retning af, at det var "3. gang 3D blev lanceret og det fejlede atter engang", og det er vel ikke helt forkert (selvom vi jo heldigvis stadig er nogle som elsker 3D alligevel). Jeg håber så bare at de teknologiske fremskridt vil udrydde formatets mangler, og at de kommende Avatar-film vil være et studie i hvad 3D kan tilføje. |
||||
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
||||
![]() |
||||
Furry ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1093 |
|||
Teknikken er der, men nu skal studierne bare lige finde ud at 3D film = 3D kameraer |
||||
Fra fulde børn skal man høre sandheden
|
||||
![]() |
||||
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4464 |
|||
Man skal vel stadig have briller på og det æder stadig lys? Så mener jeg ikke teknikken er der...
|
||||
![]() |
||||
jacobe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
|||
Teknikken er der jo netop ikke endnu ... det er vel en af de overvejende årsager til, at 3D er på nedadgående. |
||||
||||
![]() |
||||
Furry ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1093 |
|||
Teknikken er der Men at 3D film = 3D kameraer, skal studierne have lært |
||||
|
||||
![]() |
||||
|||
Teknikken er der jo netop ikke endnu ... det er vel en af de overvejende årsager til, at 3D er på nedadgående. (I can do this all day) |
||||
||||
![]() |
||||
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
|||
3D starter vel forfra når vi får 8K tv eller højre opløsning, det menes at når opløsningen øges så stiger potentialet for en bedre oplevelse af 3D effekten. 2 x ALEXA IMAX side by side er nok den bedste kamera opstilling til 3D pt.
|
||||
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
||||
![]() |
||||
|||
Held og lykke med det |
||||
|
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 567 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |