|
Ready Player One - ska' man ha' den? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Wolff ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2008 Status: Offline Point: 572 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Kun i Bio. Og det var en fin oplovelsse der passede til temaet. :)
|
||
![]() |
||
jacobe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
|
Ok ... må vel ha' den i 3D, så
![]() |
||
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
||
![]() |
||
Furry ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1093 |
|
Det er film som den der skal ses i IMAX 3D En dejlig oplevelse Nu venter jeg bare på at jeg kan leje en 3D version på Apple tv :) |
||
Fra fulde børn skal man høre sandheden
|
||
![]() |
||
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4053 |
|
Så har jeg selv fået den set. Er glad for jeg aldrig har set den i IMAX. For atmos lyden ville jeg savne
|
||
![]() |
||
Furry ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1093 |
|
Rigtig god som IMAX 3D tvilver på af den vil virke hjemme på TV |
||
Fra fulde børn skal man høre sandheden
|
||
![]() |
||
jacobe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
|
Det skal da nok passe ... men jeg skal heldigvis ikke se den på et TV. |
||
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
||
![]() |
||
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4464 |
|
Jeg så filmen i dag og synes den var rigtig fin. Jeg er nok for ung til referencerne men actionmæssigt og indholdsmæssigt var jeg bestemt underholdt.
Lydmæssigt er det en af de bedste jeg har hørt længe. Tror det er den første film hvor Atmos virkelig har givet en "wow" oplevelse hvor jeg følte at virkelig tilføjede en del ekstra til lyden.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |