|
Grafikkort PROBLEM |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
bruger udmeldt 27 ![]() -- ![]() Oprettet: 26-September-2014 Status: Offline Point: 351 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg tror der er en fejl på det grafik kort.
Jeg har en anden PC hvor det passer i og der vil jeg lige prøve det på et tidspunkt
|
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Du har ikke mulighed for at prøve med en 8pin og kraftig strømforsyning? Hvis der normal skal sidde 8pin i kortet, så er det oftest ikke uden grund. Jeg kan huske tilbage i gamle dage, der kunne man godt installere og bruge et gfx kort, som egentlig skulle have meget mere strøm. Det var først i det øjeblik at man skulle presse kortet, at problemerne opstod. Jeg vil tro, at det kan være det problem som med tiden har ændret sig, så nu får du slet ikke lov til at installere det, hvis ikke strømmen er kraftig nok. Ergo, 8pin stik og kraftig nok strømforsyning. |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 27 ![]() -- ![]() Oprettet: 26-September-2014 Status: Offline Point: 351 |
Jo men det kabel der fulgte med kortet, er et 6 pins.
Det er kun på nettet jeg har set det med 8 pins, fordi jeg ledte efter en løsning Så et eller andet sted må det være det de mener der skal bruges ?
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Neg har to ASUS grafikkort af samme type. Eneste forskel er, at det ene har 6-pins stik, det andet har 8-pins. Det med 8-pins nægter at starte op, hvis det ikke får strøm på alle 8 pins.
M.v.h. |
|
![]() |
|
Ja ok, men det her starter jo op og bliver registreret men kan bare ikke installeres og kører så som et standard grafikkort
|
|
![]() |
|
Så er der prøvet en kraftigere strømforsyning og strøm på alle 8 pins = Ingen forskel.
Så hvis i kigger op i himlen, vil jeg tro at i kan se et grafikkort flyve deroppe et sted ![]() Dvs jeg opgiver, men mange tak for jeres bud og hjælp
![]() |
|
![]() |
|
LeBlodia ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 341 |
Har du prøvet med denne ?
http://support.amd.com/en-us/download/desktop/legacy?product=legacy2&os=Windows%208%20-%2064 |
|
![]() |
|
Jep og heller ikke det virker, så jeg tror der er en fejl i det kort
|
|
![]() |
|
Megafed ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Februar-2015 Status: Offline Point: 9 |
Dit grafikkort er med garanti brændt af! Kendt fejl, dækket af rekl ret.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |