recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Opdater standardsøgemaskine?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Opdater standardsøgemaskine?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
bruger udmeldt 27 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 26-September-2014
Status: Offline
Point: 351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 27 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2014 kl. 17:44
Oprindeligt skrevet af Jakabov Jakabov skrev:

Jamen sikke dog en gang vås ligeover! :-) 

Ved ikke lige hvad du har haft sat til men i min verden er der ikke en browser der fungerer bedre og er hurtigere end Chrome. Heller ikke uden grund at de pt har en markedsandel på knap 60%, et tal der er stigende. IE har tilgengæld en andel på knap 20% og det tal er faldende. 

Der kan læses mere bl.a. her; 

Jeg brugte chrome som stanard indtil for ca 3 mdr siden pga konstante fejl, blev langsom og mange youtube videoer kunne slet ikke afspilles. (Sort skærm og evig load)

Bruger idag firefox som jeg synes er bedre/hurtigere end chrome og med langt mindre fejl

(Chrome er afinstallere og installeret flere gange med samme resultat) Wink

Det eneste jeg savner er den direkte oversættelse

Redigeret af 8x100 - 17-December-2014 kl. 17:46
Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 25-December-2010
Status: Offline
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2014 kl. 18:04
Oprindeligt skrevet af Roland Roland skrev:

Oprindeligt skrevet af Jakabov Jakabov skrev:

Jamen sikke dog en gang vås ligeover! :-) 

Ved ikke lige hvad du har haft sat til men i min verden er der ikke en browser der fungerer bedre og er hurtigere end Chrome. Heller ikke uden grund at de pt har en markedsandel på knap 60%, et tal der er stigende. IE har tilgengæld en andel på knap 20% og det tal er faldende. 

Der kan læses mere bl.a. her; 

Tja - ud fra det der beskrives i dit link, så ja - Chrome er blevet populær, men ifølge deres test - "IE11 out-performs Chrome i overall processing speed".
Populariteten skyldes bl.a. Googles frembrusning og trendet med deraf flg. malplacerede bemærkninger om at Chrome er hurtigst, hvilket jo ikke ligefrem er korrekt !
Men lev du bare videre i din trendverden !

I øvrigt - hvad med de voldsomt mange cachelagringer, som chrome konstant producerer, så de til sidst når op på ret så mange GB ?
Hvor er funktionen til, at man selv kan styre dette automatisk ?
Nope - den findes stadig ikke, selv om mange har forespurgt Google om en løsning - i flere år !
Eneste måde at løse det på er, at tømme cachen manuelt hver dag, for ellers vil den voksen jævnt voldsomt. Det er imo ikke i orden, for en browser nogle kalder den bedste.

Og lige til sidst ift. til den artikel du linker til. Her er hvad der skrives i den første sætning:
"The era when Google Chrome was head and shoulders above the competition has ended." 

Så er det derfor, den nogle gange er noget sløv til at tilgå enkelte sider... Der skal nogle gang en ordentlig tur med CCleaner til, for at den virker!

Men ellers kører Chrome for mig, mere stabil end IE, som lige pludselig uden varsel lukker ned, eller låser fast.

Redigeret af turbo2 - 17-December-2014 kl. 18:05
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu